land genoten hebt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

land genoten hebt. tita schreef:wat ga je doen met je paard moniek

Dat is te overzien!

Mooizo, ik weet niet of het dorp waar ik zit afgelegen is.
Mijn eerste HAW topic is alweer verlopen

Ik heb zo'n heimwee

Heb eigenlijk geen idee!

ozzieozzie schreef:Australia Zoo is echt de moeite waard om naar toe te gaan. Is de dierentuin van Steve Irwin.
en Australia Zoo is niet te vergelijken met welke andere dierentuinen dan ook waar ik geweest ben... Australia is imo echt geweldig, ieder dierenverblijf is volledig ingericht volgens de natuurlijke leefomgeving van de betreffende dieren... en 2 crocs in Australia Zoo hebben 10 x zoveel ruimte als 6 kroko's in Artis... En de verblijven (we hebben het hier dus echt niet over kleine hokjes) waar de kangaroes en de walabi's in zitten kan je doorheen lopen en die kan je ook aaien mits ze niet binnen hun rustplekken zitten. Ik kan het eigenlijk niet uitleggen, maar in het kort vond ik Australia Zoo heel indrukwekkend en ik heb bewondering voor het respect waar men daar met de dieren om gaat. Ik moet wel bekennen dat ik zolang hij op tv is (was
) dol ben op Steve Irwin... en zijn dierentuin heeft mijn positieve mening alleen maar bevestigd. Imo echt een must see als je in Brisbane bent. http://www.australiazoo.com.au/
Maar als je je dessert krijgt, dan begrijp je ook waarom die rij er staat...