. Igg bij ons wel. Maar daar heb ik nieteens tijd zin meer voor om op de pc te gaan
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Igg bij ons wel. Maar daar heb ik nieteens tijd zin meer voor om op de pc te gaan
. 

. Nouja normaal reden wij ook altijd door maar nu is het fijner om te stoppen zodat mn pa en mn oom en frans kunnen slapen want we hebben allemaal wat achter de auto zitten. Daarom duurt het ook langer kunnen we dus gewoon als we aankomen meteen boot wegbrengen enz.

.
en het restaurantje waar ze het zo vertederend vonden dat ik mijn plastic pop vol limonade wilde gieten, want zij had tenslotte ook dorst
.
Porlezza! wij gaan dit jaar niet, me moeder heeft wat met haar been .. maar volgend jaar wel weer

Piano meer, ook in porlezza!
! wendyke schreef:ik zie dit topic nu pas maar wij vertrekken zaterdag ochtend ook naar italie naar het gardameer (lazise) er gaan wel veel mensen naar italie
maar ga 10 augustus pas weg 
Laura_ schreef:wij gaan naar de camping maar we boeken nooit dus hopen dat er nog een plekje vrij is , we willen naar dezelfde camping als vorig jaar en dat was spiaggia dòre. ken je die?wendyke schreef:ik zie dit topic nu pas maar wij vertrekken zaterdag ochtend ook naar italie naar het gardameer (lazise) er gaan wel veel mensen naar italie
ik zit ook bij lazisemaar ga 10 augustus pas weg
naar welke camping/hotel ga jij?
Mizora schreef:Ik ga 2 september weg. Lekker met school naar Rome en *zoekt tas* Florence. Heel veel Romeinse dingen,
, alleen niet met school. Misschien treffen we elkaar daar dan wel zonder dat we het weten
.

ik ga dus naar porlezza 
van 21 juli tot 7 augustus!