Ik heb dan altijd dorst.Lang wachten vind ik ook erg vervelend. Als ik wil betalen sta ik gewoon op en loop naar de kassa/bar. Ik ga niet zitten wachten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb dan altijd dorst.
Bellatrix schreef:Ik wil juist graag gelijk wat drinken als ik ga zitten.Ik heb dan altijd dorst.
Lang wachten vind ik ook erg vervelend. Als ik wil betalen sta ik gewoon op en loop naar de kassa/bar. Ik ga niet zitten wachten.
Lau07 schreef:Iets wat mij de laatste jaren in met name grote steden opvalt (en dan in het buitenland nog meer dan hier): het gebrek aan fatsoenlijke borden. Ik wil mijn spaghetti niet uit een raar gevormde mason jar eten, en ook m'n vleesgerecht eet ik liever niet van een soort wiebelige snijplank waarbij je het risico loopt dat je de helft van de plank stoot als je iets gaat snijden.
En dit fenomeen heb ik voorbij zien komen bij allerlei verschillende zaken, van sterrenrestaurants tot familiediner's. Echt zo irritant.

Bloodymary schreef:Lau07 schreef:Iets wat mij de laatste jaren in met name grote steden opvalt (en dan in het buitenland nog meer dan hier): het gebrek aan fatsoenlijke borden. Ik wil mijn spaghetti niet uit een raar gevormde mason jar eten, en ook m'n vleesgerecht eet ik liever niet van een soort wiebelige snijplank waarbij je het risico loopt dat je de helft van de plank stoot als je iets gaat snijden.
En dit fenomeen heb ik voorbij zien komen bij allerlei verschillende zaken, van sterrenrestaurants tot familiediner's. Echt zo irritant.
Haha, vreselijk. Al die onnodig hippe dingen. Of een cocktail uit een jampotje. Rot op!
ik kon ze wel alles vertellen wat we hebben en brengen en ook het drinken. En achteraf betalen.
we maken heel veel zelf. Ook de soepen. En die waren overheerlijk en vegan
. purny schreef:verootjoo schreef:Er zijn toch heel veel restaurants waarin het hoofdgerecht bestaat uit kleine hapjesdan kan je gewoon zoiets kleins bestellen.
O, dan ben ik het nog niet tegen gekomen.
annepaardoes schreef:Foaly schreef:Oh nu je shared dining noemt heb ik nog wel een ergernis: 'Bent u bekend met ons concept?'
Ja, jullie maken mijn eten en doen de afwas en ik betaal, veel moeilijker hoeft het niet te worden toch?