. Je zou al dure kaartjes hebben gekocht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sachertorte schreef:Het verbaast mij dat mensen er in deze tijd nog steeds voor kiezen om naar de US af te reizen. Nu is dit de eis als je het land in wil, wat is het volgende? De grilligheid van deze oranje meneer kent geen grenzen en is onvoorspelbaar.

Cookies schreef:Sachertorte schreef:Het verbaast mij dat mensen er in deze tijd nog steeds voor kiezen om naar de US af te reizen. Nu is dit de eis als je het land in wil, wat is het volgende? De grilligheid van deze oranje meneer kent geen grenzen en is onvoorspelbaar.
Omdat er veel mensen zijn die denken: ik heb toch niks te verbergen. Maar alleen al verplicht je SM op public zetten kan behoorlijke problemen opleveren. Inderdaad je enge ex, of de inbreker die dan weet dat je in de US zit, etc.
Ook kan zomaar tijdens je reis je visum ingetrokken worden, door wat voor reden dan ook, en dan ben je ook de klos. Dit is al bij meerdere studenten gebeurd, zonder bericht werd het ingetrokken.
En de regels worden regelmatig veranderd, de douane heeft veel werk met de steeds veranderende regels en is soms net wat te laat op de hoogte. De grilligheid is gewoon erg lastig en de onzekerheid die dat met zich meeneemt.
Maar gelukkig zijn er nog heel veel landen waar je wel lekker naar toe kan en die ook heel leuk zijn. De keuze is reuze.
. Ik vond het wel een leuke. Earth schreef:Ik vraag m ook af, waar kunnen ze je op pakken? Wat mag je niet doen?

Cer schreef:Zijn daar ook echt bewijzen van? Over waarom toeristen niet binnen mogen?
Overigens, Mijn geld wat ik daarheen gebracht heb ging naar de lokale ondernemers, die dat goed kunnen gebruiken, die hebben ook last van hoe het nu gaat daar…
Edit: kinke dat gaat ook om immigranten… de ts wil op vakantie meen ik?

Cer schreef:Zijn daar ook echt bewijzen van? Over waarom toeristen niet binnen mogen?
Overigens, Mijn geld wat ik daarheen gebracht heb ging naar de lokale ondernemers, die dat goed kunnen gebruiken, die hebben ook last van hoe het nu gaat daar…
Edit: kinke dat gaat ook om immigranten… de ts wil op vakantie meen ik?

Cer schreef:Ja iemand uit NL heeft inderdaad niet snel een tribal ID
Het gaat in deze post om een vakantie / esta, niet om visa houders als ik het goed heb
Cer schreef:Edit: kinke dat gaat ook om immigranten… de ts wil op vakantie meen ik?