Horse Event 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-25 20:37

Wij vonden het ook leuk, gezellig druk en veel stands waren goed bezocht. Hier en daar zelfs flinke rijen. Uiteindelijk was het het grootste deel van de dag wel droog.
We zeiden nog, eigenlijk midden we een plek waar de mannen kunnen zitten met koffie en bier en genoeg plek voor de tassen :+

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 07:53

Onze mannen gingen steeds naar de auto om daar alles neer te leggen :')

janouk

Re: Horse Event 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 08:03

Ik ben vandaag in de stand van Brooke Hospital.....kom even gedag zeggen als je op HE bent vandaag.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 11:11

Ik had gister nog gekeken of je er was Janouk, maar helaas.
Mijn man was wel zo lief om ons te brengen en te halen. Vorig jaar stond de auto op een parkeerplaats verderop en werden we met pendelbussen gebracht, dan kun je ook niets kwijt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 11:26

Wij stonden super geparkeerd, minder dan 5 min. lopen.

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 13:10

Gisteren met m’n dochter, haar vriendinnetje en ons nichtje naar horse event geweest. Was een superleuke dag. De meiden kwamen vooral voor Daphne en Britt, maar we vonden de eventing show van Janneke Boonzaaijer het leukst!
Genoten en goed geshopt. De meisjes wat Schleich, paardrijsokken, paardenkoekjes e.d. en ik een rijbroek van Maya Delorez voor mijzelf en een van Montar voor mijn dochter. Mooie aanbiedingen! Vond dat er wel (te) veel stands waren gericht op hobby horsing.
Volgens mij was het minder druk dan 2 jaar geleden. Naar mijn idee ook minder stands.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 03:12

Het was gezellig druk in de stand van Brooke Hospital.
Opvallend was dat er veel vaders en moeders geen paardenmensen waren. Echt mee waren met hun paarden meisjes compleet met hobby horse.
We stonden met de stand tegenover de stand van Paarden praat met Britt.Lange rijen voor de stand als Britt er was

Ik heb me echt verbaasd over wat je allemaal kan kopen voor je hobby horse :D
Van stang trens hoofdstel tot hackamore O:)
Bling bling frontiem en bont teugels. En wat een prijzen...... 8)7

:D ik heb echt onder een steen geleefd....ik wist niet wat ik zag met die hobby horses....

Ik had zelf een nieuwe rosbiratel nodig, naar die kon ik niet vinden. Geen stand met losse borstels te vinden >;)
Voor echte paarden ten minste

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 06:43

Ik ben niet naar Horse Event geweest, maar ik lees hier steeds over Equiday. Ik heb het net even op Google opgezocht maar de website heeft niet zoveel informatie. Is dat net zoiets als Horse Event? Ook met shows? Ik zag dat het in Ermelo is, dat is wel een heel stuk dichterbij voor mij. Komt Jesse Drent daar ook? Hem zou ik graag een keer live zien!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 07:13

Die is volgens mij wel eens geweest ja. Equiday is ook in Someren, het is 2x per jaar en dan heb je ook nog de Masterclass.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 07:26

Someren is wel weer een eind weg. Ermelo zou goed te doen zijn voor mij, was in april zag ik. Die ga ik wel even in de gaten houden! Horse Event is zo vreselijk ver rijden, en ik vind het ook duur hoor.. Vooral als je alles bij elkaar optelt. Benzine, eten en drinken, entree, parkeren (voor die prijs zou je bijna verwachten dat hij mee naar binnen mag...), waarschijnlijk een overnachting. Dan is het wel erg duur voor een dagje weg.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 07:27

De organisatie van Equiday zit ook op Bokt. :D
De editie in april is idd in Ermelo, is altijd super leuk! En idd makkelijker aanrijden.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 07:39

janouk schreef:
Ik ben vandaag in de stand van Brooke Hospital.....kom even gedag zeggen als je op HE bent vandaag.

Ohh, ik lees dit nu pas, maar ik ken je nog niet IRL :o .
Ben gisteren bij de stand geweest en heb een potje jam van Fem gekocht.

Ik stond spontaan een dagje te helpen in de stand van Akasha. Had ik nog nooit gedaan, maar het was erg leuk om de kinderen oefeningen te laten doen.

Ik vond het wel rustig voor een youth dag, had het drukker verwacht. Ik zag bij 1 stand de héle dag een lange rij bij het geluksrad *\%/* en soms was ergens een opstopping door een meet&greet, maar verder kon je makkelijk doorlopen.

Nu ben ik maar 2x kort rondgelopen, op momenten dat iedereen op de tribune zat voor Jesse of Brit (want dan was het ook rustig in de stand), dus misschien heb ik de echte drukte gemist.

Ondanks dat ik niets wilde kopen, ben ik met een volle tas thuisgekomen :D

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 08:09

Bellatrix schreef:
De organisatie van Equiday zit ook op Bokt. :D
De editie in april is idd in Ermelo, is altijd super leuk! En idd makkelijker aanrijden.

Organisatie van EquiDay meldt zich :D

Goed om te lezen dat we onze homepage moeten verbeteren.

Op dit moment staat er vooral info over EquiDay Zuid, zoals het showprogramma.

In het voorjaar zijn we weer in Ermelo. Jesse is vroeger een paar keer op EquiDay geweest, in 2016 voor het laatst.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 08:11

:D

Dat is wel weer een tijdje geleden dat hij er was dan! :oo

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 09:08

Dat is zeker een tijd geleden! Dan wordt het een keer weer tijd toch? O:) _O-

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 10:48

Equiday wordt hier in de omgeving een beetje gezien als een wat zweverige aftakking. Voordeel daarvan is dat het daar altijd niet zo druk is. Ik vind het leuker, fijner (en goedkoper) dan Equiday.
En nu de organisatie meeleest: Het geluid bij de lezingen is niet altijd even fijn en dat is zo jammer!

Oh ja, Jesse is leuk enzo, maar hoeft van mij niet perse. Vind juist de kleinere namen wel fijn, ook daar zit erg veel kennis en kun je er veel van leren, zit ook iets minder show achter en meer theorie.
Juist dat kleine maakt Equiday zo knus en fijn.

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 16:35

Ania zoveel kleiner en minder druk is EquiDay anders niet meer :) . EquiDay groeit nog steeds qua bezoekers.
Wel jammer dat er mensen zijn die EquiDay als zweverig zien. Ziet men paardvriendelijk en meer diepgang dan als zweverig?
Horse Event probeert anders ook steeds meer de paardvriendelijke kant op te gaan. Bij Horse Event gaat men vooral voor grote namen en show, terwijl EquiDay veel inhoudelijker is en meer diepgang heeft.