Yv_ schreef:Ik zie echt heel veel opmerkingen voorbij komen over diarree, buikpijn etc.
Denk dat dat ook echt wel afhankelijk is van je eigen afweerstelsel.
Dat was in ons geval niet zo. Het halve hotel of meer lag in katzwijm. Het was komen en gaan aan het infuus in het plaatselijke ziekenhuis op Sal. Nooit van mn leven meer een all inclusive daar. En ik denk ook niet meer dat ik er nog eens heen ga. Je leek er mooi te kunnen snorkelen, maar dat kan alleen als je een excursie boekt.
De tweede helft van de vakantie hebben we het hotel gemeden, muv een geroosterde boterham in de ochtend. Ik dorst er echt niks meer te eten (en te drinken wat niet dicht was). Manlief was ook ziek, iets minder dan ik (hoefde niet aan het infuus). Reisorganisatie heeft ondanks klachten niks gedaan en niks vergoed (TUI).
Er was geen beginnen aan denk ik. 2e deel van de vakantie dus gewoon in restaurantjes gegeten; dat was prima. De kaapverdianen zijn erg vriendelijk en open. Daar ligt het niet aan.
Wat het geweest is, geen idee. Ook in het aangrenzende hotel waren veel mensen ziek. Toen we aankwamen hoorden we al klachten. Daarom ook voorzichtig gedaan met eten, geen schaaldieren etc. Vlees op goed gaar gelet. Maar dat mocht niet baten.