Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hollyleaves schreef:Weet iemand toevallig ook of de Nalanta stand de producten ook met beurs aanbiedingen combineert? Wil vl week eigenlijk de barebackpad meenemen en was benieuwd of ik ook voordeliger uit zou zijn op HE.
callippo schreef:Wij zochten een gewone zweep, met een fijn rubber handvat (zoals van Fleck), ook niet te vinden! Slechts 2 stands op de hele beurs met zwepen en dan alleen van die dingen met glittersteentjes op het handvat, of materiaal dat heel snel stuk gaat. Ook maar 1 stand met caps gezien.
Bellatrix schreef:Ik zocht een stand met veel halstersets in verschillende kleuren. En dan geen touwhalsters. Heb er 1 gezien en daar dus maar een set gekocht maar ik had graag meer variatie gehad. Deze stand had ook niet heel veel keus.
Lumi schreef:Wij hebben ook met verbazing naar die laatste show zitten kijken. Heb vandaag veel "harmony" en happy athletes gezien, maar dat waren niet zijn paarden.
Rest van de clinics wel van genoten. Dinja of Marion Schröder zou ik de hele dag wel naar kunnen luisteren.
Hermelijnhof schreef:Bellatrix schreef:Ik zocht een stand met veel halstersets in verschillende kleuren. En dan geen touwhalsters. Heb er 1 gezien en daar dus maar een set gekocht maar ik had graag meer variatie gehad. Deze stand had ook niet heel veel keus.
Wat jammer, je hebt Versier Je Dier gemist! Daar kon je helemaal zelf samenstellen, tientallen mooie kleuren en accenten toevoegen aan je touwhalster. Gemiste kans. :-( Voor wie nog gaat en ook op zoek is naar een betaalbaar touwhalster; standnummer 125. Alle tientallen kleuren zijn te vinden op hun Instagram!
Yinthee schreef:[
Ze zegt juist dat ze GEEN touwhalster zocht
Hermelijnhof schreef:Wij hebben een prachtige luxe zweep gekocht, rubber handvat, geen bling-bling. Geen slecht materiaal LeMieux, en in heel veel kleuren en kleurcombinaties.
callippo schreef:Hermelijnhof schreef:Wij hebben een prachtige luxe zweep gekocht, rubber handvat, geen bling-bling. Geen slecht materiaal LeMieux, en in heel veel kleuren en kleurcombinaties.
Ohh, die hebben wij niet gezien. In de gewone LeMieux stand? Daar zagen we alleen dekjes, vliegenmutsjes en beenbescherming. En in de aanbiedingstent buiten ook geen zweepjes gespot.
Bellatrix schreef:Ik ben ook erg blij met de verdeling, geen gillende kinderklassen meer.
Western mis ik al jaren. Ja er zijn een paar demo's en je ziet her en der een westernzadel liggen maar meer niet. Eurohorse zou daar moeten staan en bijvoorbeeld Arthur's. Die heeft trouwens wel al eens eerder gestaan. Volgens mij nog in Deurne.
SeaSide schreef:Ik miste inderdaad ook heel veel diversiteit in stands, geen western, men of rassen (behalve het welsh standboek).
Ik vind het opdelen van HE in youth & Pro wel echt fijn, maar hoop dat Horse Event toch wel weer wat veelzijdiger & divers kan worden.
Bellatrix schreef:Dat het rassendefilé er niet was vond ik niet erg, dat was elk jaar hetzelfde. Ook vaak dezelfde ruiters en paarden.Ze hadden dat wel in een ander jasje mogen hijsen.
josewoos schreef:Zijn er toevallig ook aanbiedingen van antiklit sprays wat jullie gezien hebben?
Mijn verzorgster gaat komend weekend, dan kan zij dat voor me mee nemen