Leuk dat het dichterbij komt Dorus! Je kunt altijd nog een keer gaan lopen met de tas om te bepalen of het te doen is voor je. En geen zorgen, je kan vaak meer dan je denkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Ik heb zowat tot m’n enkels in de modder gestaan vandaag, er is echt water van buiten naar binnen gekomen bij de aanzet van de tong.
Morgen komen we ongeveer langs ze Wit dus daar wip ik dan even binnen voor een paar nieuwe. Ik ga kijken of ik deze nog terug waterdicht kan krijgen, want ik neem liever geen nieuwe mee naar Zweden, maar anders heb ik iig (hopelijk) nog genoeg tijd om die nieuwe in te lopen.
Sharani schreef:Wat en hoeveel je meeneemt is natuurlijk persoonlijke voorkeur, zelf zou ik maar 1 legging of broek en t-shirt meenemen (alleen die ik aan heb) maar zou wel een donsjasje en hardshell jas en broek meenemen.
En wat al gezegd wordt, je tas wordt iedere dag lichter door het eten wat je opeet.
Heel veel plezier op je reis!
SnuitjeLove schreef:Sharani schreef:Wat en hoeveel je meeneemt is natuurlijk persoonlijke voorkeur, zelf zou ik maar 1 legging of broek en t-shirt meenemen (alleen die ik aan heb) maar zou wel een donsjasje en hardshell jas en broek meenemen.
En wat al gezegd wordt, je tas wordt iedere dag lichter door het eten wat je opeet.
Heel veel plezier op je reis!
Ik weet niet voor hoelang de reis is, maar het is wel fijn om af te kunnen wisselen met een schoon setje kleding.
Zelf heb ik op fietsvakantie overal 2 van mee. 2 tshirts, 2 fietsbroeken, 2 bh's, 2 onderbroeken en 2 paar sokken. Een legging en een korte broek. Verder dan nog een longsleeve, vest en (regen)jas. S' avonds was ik het gedragen setje en deze hangt de volgende dag droog te wapperen aan mijn fietstassen.