Qua wonen , ik zou het wel willen maar ik wil nu nog geen afstand doen van mijn huidige werk ( heb deze functie nog niet lang) en mijn oudste paard wil ik niet meer gaan verhuizen omdat dat haar geen goed zal doen. Ze staat op de huidige stal al 23 jaar en weet niet beter dan dit. Ben enorm bang dat haar goede gezondheid dan achteruit zal gaan en ze niet gelukkig meer wordt. Ook niet desondanks ze de moeder is van mijn jonge Fjord en ze samen een goed klik hebben. Mijn jonge Fjord heb ik iets meer vertrouwen in om te verhuizen. Maar zij is op de huidige stal geboren en weet dus ook niet beter

Ach ik loop te ver vooruit , ik moet eerst nog maar eens een man vinden die ook verliefd wordt op de Veluwe. Het liefst nog een rijke zodat ik eerder kan stoppen met werken

Een mens mag dromen natuurlijk , realiteit is dat ik nog steeds thuis woon en nu blij zal zijn met alles wat lijkt op een eigen huis. En dan blijft de Veluwe nog een droom voor over een flink aantal jaren.
Goede nieuw is dat mijn opa en oma 2 weken op vakantie gaan in Hoenderloo en wij een dagje heen gaan! Weet nog niet of we wat gaan doen , mijn opa en oma kunnen niet meer flinke afstanden lopen en mijn moeder momenteel ook niet door een knie blessure. Maar even daar rondrijden en er gewoon zijn is ook al heel fijn! Ik kijk er naar uit