Sharani jou foto van de Brandaris is gemaakt terwijl je naast het hotel stond waar hij altijd verblijft
 Wij willen dit jaar ook nog weer als gezin naar Terschelling en denk dat het ook weer een dagje Ameland en Schiermonnikoog word
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). En daarnaast heb je natuurlijk kleding wat mee moet, wat toiletartikelen en wat eten en drinken, ik wil niet echt alles moeten kopen. 

Mijn cameratas gaat sowieso overal met mij mee, dat is geen probleem. Het gaat puur om de tas met kleding.

Ik vind het zo jammer dat je de zonsondergang niet te zien krijgt als je maar een dagje gaat  
 Vind ik altijd prachtig om te zien vanaf het strand  
                                                         Texas02 schreef:Bedankt! Wellicht is dat ook een optie voor mij dit jaar! Of dit jaar een dagje en als het goed bevalt volgend jaar een nachtje blijvenIk vind het zo jammer dat je de zonsondergang niet te zien krijgt als je maar een dagje gaat
Vind ik altijd prachtig om te zien vanaf het strand

. Of gaan jullie kamperen?                                                         Mando schreef:Heerlijk Roosch. Geniet ervan al komt het nu met bakken naar beneden... dan maar spelletjesmiddag inplannen.
 ook gezellig.