Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_vD schreef:Afgelopen jaar in Madeira geweest in mei. Ik ben rechtstreeks gevolgen, zou een tussenstop voor zo'n korte vlucht niet doen. Ben een paar dagen in Machico geweest en heb vervolgens de trail van Machico naar Porto Moniz gelopen (zo'n 100km). Daarna een auto gehuurd en het eiland met de auto rondgetrokken en verschillende dag hikes gedaan. Onwijs mooi eiland en mei vond ik ook een top periode! Niet te koud of warm maar wel bijna de hele tijd korte broeken weer.
xChanelx schreef:Ik ben wel benieuwd naar mooie, minder bekende wandelingen. Want ik kom in mijn zoektocht toch vooral de bekende plekken tegen en als ik willekeurig een andere route bekijk, lijkt die ook daadwerkelijk minder mooi...
Prairy schreef:xChanelx schreef:Ik ben wel benieuwd naar mooie, minder bekende wandelingen. Want ik kom in mijn zoektocht toch vooral de bekende plekken tegen en als ik willekeurig een andere route bekijk, lijkt die ook daadwerkelijk minder mooi...
De app Komoot werkt ook op Madeira, ik vind het echt een hele fijne app. Is heel nauwkeurig, dus je ziet het snel als je verkeerd loopt.
Er staat ook goed bij hoe moeilijk of makkelijk een route is, hoe lang en hoe ver, en vaak ook wat fotos erbij.