Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Suliko schreef:Fijn dat jullie me allemaal stoer vinden, ik voel me nog niet zo stoer.
Suliko, ik ga niet veel zeggen, maar ik wou dat ik zo stoer was als jij. Ik moet na wat tegenslag zo nodig in een hotel of jeugdherberg en de bus pakken.Citaat:Ben best een overpiekeraar met soms weinig vertrouwen in mezelf en de wereld. Maar fake it till you make it, en wie weet komt er dan vanzelf wat meer vertrouwen!
Ik ben zo'n piekeraar dat ik tot mijn 39e gewacht heb met mijn reisje. Toen ik zo oud was als jij (o god, opa spreekt), droomde ik er ook al van, maar ik deed het niet. Met als gevolg dat ik nu weer pieker van "wat had ik van mijn leven kunnen maken áls..."
"Fake it till you make it" lijkt me geen goed plan. Even door de zure appel heen wel. En natuurlijk: je gesteund weten door alle enthousiaste reacties van je naasten én van ons!
Piekosjj schreef:Stockholm![]()
Een leuke, en goedkope, tip is om met de 'ov boot' het water over te gaan. De boot vertrekt vanuit het pretpark Gröna Lund en je kunt zo een trip meevaren voor de prijs van een normaal buskaartje. Leuk even een stukje het water over, je verbazen over alle luxe huizen en daarna weer terug. Veel goedkoper dan een boottocht boekenEr zijn vast nog wel meerdere plekken waar je op en af kunt stappen, maar vanuit Gröna Lund heb ik zelf meerdere keren gedaan. Ik kan je ook echt aanraden om een dagje naar Vaxholm te gaan, kan vast ook met de ov boot vanuit Stockholm. Echt een super idyllisch dorpje op een eiland voor de kust van Stockholm. Super toeristisch met heel veel leuke kleine boetikjes enzo, en erg lekker italiaans ijs
En natuurlijk is het prachtig om door de archipelago te varen. Ik heb een tijdje op Värmdö gewoond en de omgeving rond Stockholm is echt zo mooi in de zomer!
lifeofmarit schreef:Piekosjj schreef:Stockholm![]()
Een leuke, en goedkope, tip is om met de 'ov boot' het water over te gaan. De boot vertrekt vanuit het pretpark Gröna Lund en je kunt zo een trip meevaren voor de prijs van een normaal buskaartje. Leuk even een stukje het water over, je verbazen over alle luxe huizen en daarna weer terug. Veel goedkoper dan een boottocht boekenEr zijn vast nog wel meerdere plekken waar je op en af kunt stappen, maar vanuit Gröna Lund heb ik zelf meerdere keren gedaan. Ik kan je ook echt aanraden om een dagje naar Vaxholm te gaan, kan vast ook met de ov boot vanuit Stockholm. Echt een super idyllisch dorpje op een eiland voor de kust van Stockholm. Super toeristisch met heel veel leuke kleine boetikjes enzo, en erg lekker italiaans ijs
En natuurlijk is het prachtig om door de archipelago te varen. Ik heb een tijdje op Värmdö gewoond en de omgeving rond Stockholm is echt zo mooi in de zomer!
Bij gröna lund zit het ABBA museum ook, dat is een must als je in Stockholm bent hehe.
Geniet van je fika och har kul!!
Horse_Jo schreef:Geniet ervan!
Hetwaszoiets schreef:Super gaaf! Heel veel plezier!
Cayenne schreef:Dat klinkt als een bijzonder vriendelijke en fijne host!
Wat verrassend dat Stockholm zo groen is! En wat een mooie foto's!![]()
Ik geniet nu al van je verslagen! Heel veel plezier!!
Vrouwdarijn schreef:Hier een stille meelezer. Geniet van je reis. Wees lief voor jezelf, accepteer de moeilijke momenten (bloed, zweet en tranen horen erbij, en word je sterker van) en verwonder je over het aanpassingsvermogen van het menselijk lichaam aan de inspanning die het moet leveren.
Ik zal je vol interesse volgen in dit topic.