Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:Je bent gewoon goed bezig en het is eigenlijk best leerzaam om te lezen hoe je met alles om gaat.
Ik vind het in ieder geval inspirerend ook al weet ik niet of ik het je ooit na ga doen.
maar om je gedachten even te verzetten: een van de dingen waarom ik aanhaakte was het feit dat je met de boot bent gegaan.
Ik heb daar allerlei verhalen over gehoord, maar als je door vroeg, waren dat geen verhalen uit eerste hand. Ik ben dus benieuwd naar jouw ervaring met de bootreis.
Want er is hier nog wel een vaag plan om met de auto en de boot te gaan.
musiqolog schreef:ikke schreef:Je bent gewoon goed bezig en het is eigenlijk best leerzaam om te lezen hoe je met alles om gaat.
Ik vind het in ieder geval inspirerend ook al weet ik niet of ik het je ooit na ga doen.
maar om je gedachten even te verzetten: een van de dingen waarom ik aanhaakte was het feit dat je met de boot bent gegaan.
Ik heb daar allerlei verhalen over gehoord, maar als je door vroeg, waren dat geen verhalen uit eerste hand. Ik ben dus benieuwd naar jouw ervaring met de bootreis.
Want er is hier nog wel een vaag plan om met de auto en de boot te gaan.
Dankjewel. Naarmate de reis vordert en problemen oplosbaar lijken, wordt het steeds leuker.
Wat staat je tegen aan die boot? De prijs? Want verder is er niets mis mee. Je wordt in twee dagen naar IJsland gebracht, met de mogelijkheid om op de Faeröer te stoppen. Er is vermaak aan boord en een belastingvrij winkeltje. Het eten is prima. Wel ben ik twee van de drie reizen weggestopt in een couchette met zes man; vroeg boeken kan gewenst zijn als je alleen reist.
musiqolog schreef:Niet stabiel? Tja, op volle zee staat er nogal wat wind. Zeker in dat deel van de Atlantische Oceaan. Een beetje zeeziekte hoort erbij, dat ligt niet aan de boot.
Twee vakanties voor de prijs van één was ook voor mij een belangrijke overweging. De Faeröer zijn weinig bekend en zoals je hierboven ziet zeker een kort verblijf waard.
moonsparkle schreef:Heb je wel gewacht tot je aan de buurt was zodat je geholpen kan worden? Ik weet trouwens niet hoe het daar zit maar hier is kiespijn echt voor de tandarts.
Of had je al iemand gesproken/gezien en zeiden ze wachten tot het over is? Want kiespijn is niet altijd iets wat vanzelf overgaat.