Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nado schreef:Mooi avontuur en leuk om te volgen!
Bij ons is het Nordjylland geworden. Zuidelijker en een andere taal maar nog steeds een hele mooie omgeving met rust, ruimte en vriendelijke mensen
Nickolay schreef:Ik had me vergist in de datum. Ik rij vrijdag ochtend weer terug. En dan een overnachting in Nyköping en Malmö. Zondag avond weer terug in Nederland.
Waarom deze regio?
We zijn een paar keer, in verschillende seizoenen, naar Zweden gegaan. En de 1e keer werden we boven Stockholm blij, de keren daarna pas boven Sundsvall. Voor ons was het dan ook snel duidelijk dat we niet lager dan Sundsvall en niet veel hoger dan Strömsund wilden.
De 1e keer hebben we in Strömsund gezeten en die omgeving vonden we fantastisch. Daar waren we ook eerst aan het zoeken, maar op onze laatste dag in september heb ik deze woning bekeken. En het voelde meteen goed, dit was hem. En gelukkig geen andere bieders. Er waren nog wel andere mensen tijdens de bezichtiging.
[ [url=m/1WPV16.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bevestiging dat het dak goed geïsoleerd is. Binnen 20 graden en er ligt nog sneeuw op het dak.
Net geregeld dat er iemand de sneeuw weg schuift wanneer de verhuiswagen komt, dus dat is weer iets wat ik af kan vinken.
SjonnieZ schreef:Nado schreef:Mooi avontuur en leuk om te volgen!
Bij ons is het Nordjylland geworden. Zuidelijker en een andere taal maar nog steeds een hele mooie omgeving met rust, ruimte en vriendelijke mensen
Interessant opmerking…
Wat bedoel je met taal.. kent Zweden meerdere officiële talen of zijn het meer verschillende dialecten?