Spenk schreef:Nav dit topic besloten om niet via Schiphol te vliegen maar via Eindhoven
Begreep dat Eindhoven ook vluchten aan het schrappen is ivm tekorten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:Ik vlieg zondag 12.30 naar Kreta.. dat wordt maar om 8u op schiphol zijn, maar goed als de incheckbalies dan nog niet open zijn maakt dat natuurlijk geen reet uit..
Jildau schreef:Voor hetzelfde geld is alles dan al lang opgelost. Als ik voor alle keren dat er iets misgegaan is op een luchthaven die luchthaven zou moeten mijden, zou ik nog maar op weinig plekken komen.Wij proberen volgende keer ook Schiphol te omzeilen. Is gewoon geen leuk begin van je vakantie op deze manier. Nog nooit stress gehad om een vlucht te halen omdat we altijd wel van de planning zijn en alles regelen van tevoren. Maar deze keer was het gewoon oprecht spannend en daar is niks aan. Moet je na security en paspoort controle ook nog de gate hebben die het verst weg is.Maar er is ook geen peil op te trekken hoe vroeg je aanwezig moet zijn.
We willen ergens eind september weer dus maar even zien hoe de situatie dan is.
Dees schreef:Dat zou wel iets verschil kunnen maken, ja, want als je je instapkaart al hebt, kun je meteen door naar de paspoortcontrole en hoef je niet ook nog in een eventuele rij te staan bij de incheckbalies.Ik reis met alleen handbagage en check online in - zou dat verschil maken in de doorlooptijd?
Eleeke schreef:Vannochtend om 8:45 naar Londen gevlogen.
Het was een puinhoop. Veel gestresste mensen, veel mensen die hun vlucht mistten.
Wij vertrokken al later om zoveel mogelijk mensen mee te nemen. Maaar nog steeds moesten er koffers uit gehaald worden van mensen die het niet redden.
Tip : geen bagage inchecken. Zorg dat je goed de weg kent naar je gate ( dus niet perse de standaard bordjes volgen) en uiteraard op tijd zijn.
Security duurde iets meer dan een uur. Serie op m'n telefoon, noice canceling aan en relax.
ApplePapple schreef:Er staan plattegronden online, maar het is nou ook weer niet zo dat er allemaal sluiproutes zijn of zo.Eleeke schreef:Vannochtend om 8:45 naar Londen gevlogen.
Het was een puinhoop. Veel gestresste mensen, veel mensen die hun vlucht mistten.
Wij vertrokken al later om zoveel mogelijk mensen mee te nemen. Maaar nog steeds moesten er koffers uit gehaald worden van mensen die het niet redden.
Tip : geen bagage inchecken. Zorg dat je goed de weg kent naar je gate ( dus niet perse de standaard bordjes volgen) en uiteraard op tijd zijn.
Security duurde iets meer dan een uur. Serie op m'n telefoon, noice canceling aan en relax.
Maar hoe moet je de weg 'kennen' zonder überhaupt ooit op Schiphol geweest te zijn?