Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik ben ook van het vroeg boeken normaal gesproken en dan de voorpret. Maar dat is ons afgenomen helaas. Nu heb ik wegens een lastminute amper voorpret en moet alles regelen. Dat is echt heel anders.
Maar alles is duur geworden, echt duur.
Earth schreef:poes schreef:Ja dat is bij mij nu ook. Heb prijs aangevraagd voor Madagaskar nu.
Je weet dat daar momenteel en Cat4 orkaan overheen raast? Dus ik zou even kijken hoe de schade is straks.
Earth schreef:Ik ben benieuwd hoe je het gaat hebben op Kaapverdië. Stond ook op mn lijstje, maar ik vind het een beetje een net niet plek en inderdaad niet warm genoeg![]()
]
Earth schreef:Ik zie alleen dat april wel regenseizoen is daar
Earth schreef:Zanzibar heb je ook kans op haaien, zelfs op de walvishaai, die is daar echt common. Dat is wel leip. Op zich is regenseizoen ook nog niet altijd erg, want buiten de buien om is het dan nog wel prima weer. En het is dan heel mooi groen
Elin_ schreef:Earth schreef:Zanzibar heb je ook kans op haaien, zelfs op de walvishaai, die is daar echt common. Dat is wel leip. Op zich is regenseizoen ook nog niet altijd erg, want buiten de buien om is het dan nog wel prima weer. En het is dan heel mooi groen
Zanzibar wordt dan eentje voor andere keer buiten regenseizoen. Dat vind ik namelijk echt zonde. Senegal heb ik nu ook opgezocht en Oman.