Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaaikeMarlou schreef:Toverbal schreef:Duurt het nog lang, voordat het zwembad er is? hahahahahahah
We zitten nu nog in een grote verbouwing en pakken deze gelijk mee zodat de bak er alvast is. Denk dat het nog wel even duurt voor alles klaar is... Tenzij heeeel veel handige bokkers zin hebben in een klus- kampeer vakantie
Letsdunit schreef:Bokker: Letsdunit
Waar: Wieringerwerf
Hoeveel m2: 150
Aantal personen: 4 a 5 - 2 slaapkamers 2x 2 persoonsbed
Huisdieren/moeten deze verzorgt worden?: yep 5 katten en een aantal ponies, maar de ponies zijn zo ingericht dat er weinig werk aan is. Kraan aan zetten voor water en checken of alles goed met ze gaat is alles.
Dit is leuk:
- Grote Wieringermeer boerderij
- Aan het Ijsselmeer
- Paard of pony kan mee
- 10 minuten stappen naar het Robbenoord bos
- 8.000m2 tuin dus ook plek voor tent of caravan
- Fijne fiets en wandelmogelijkheden.
Dit is niet leuk:
- De muggen bij bepaalde wind
- Geen winkels of openbaar vervoer op loopafstand.
Datum: In overleg
Zoekt: Wij hebben een stacaravan in Drenthe dus zoeken niet echt iets om te ruilen.
moeshie schreef:Lante schreef:Bokker: Lante
Waar: Kollumerzwaag (Friesland, de Noardelijke Fryske Wâlden)
Hoeveel m2: poeh..groot huis, we wonen er met een groot gezin (6 personen).
Aantal personen: Liefst 1 of 2.
Huisdieren/moeten deze verzorgt worden?: Ja, 2,5 Ijslanders, 3 honden, 2 konijnen, 2 schapen en 2 geiten.
Dit is leuk:
- Vlakbij mooie oude stadjes Dokkum en Leeuwarden
- Super mooie fiets omgeving (de Fryske wâlden)
- Een heel fijn en ruim huis met luxe badkamer met bubbelbad
- Rustige buurt met achter vrij uitzicht over weilanden en boomwallen (en regelmatig reeën).
- Eventueel kan er een eigen paard mee
- Dorp heeft supermarkt, snackbar en andere faciliteiten.
Dit is niet leuk:
- Pffff.. ik zou het niet weten; wij wonen hier heerlijk!
Datum: 10-17 juli 2021
Zoekt: een verantwoordelijke oppas voor de dieren met gratis verblijf in onze woning, wij hebben een weekje Vlieland geboekt!
Ooooh! Dit lijkt mij echt fantastisch! Als Belg ben ik nog nooit in Friesland geweest en ik word echt al helemaal warm van het idee om een weekje tussen de dieren te leven.
poes schreef:Bokker: Poes
Waar: Ledeberg (=Gent)
Hoeveel m2: 100
Aantal personen: 2
Huisdieren/moeten deze verzorgt worden?: niet aanwezig, wel welkom. Wel graag geen haren achterlaten
Dit is leuk:
- Stadscentrum Gent te voet bereikbaar met een klein half uurtje lopen. Tramhalte op 2 min. Fietsen aanwezig. Makkelijke toegang tot snelwegen. Winkels/restaurants/park/cafeetjes/cinema op wandelafstand.
- andere steden zoals Brussel/antwerpen/Brugge/kust/Ieper makkelijk bereikbaar. Of een bezoek aan het prachtige pairi daiza.
- heerlijke mogelijkheden tot wandelen in de Gentbrugse meersen of gaan lopen (ik deel graag enkele routes)
- geen luxe huis maar wel bad/douche, chromecast, goed uitgeruste keuken, wasmachine en droger, veilige en rustige buurt
- poetsvrouw
- heel veel mogelijkheden tot eten afhalen of laten brengen
Dit is niet leuk:
-Parkeren. Er is gratis parking op kwartier wandelen. Eventueel mogelijkheid om mijn auto te gebruiken.
-Geen tuin/terras. Gent is ons terraswel een leuk park op wandelafstand.
- veel trappen, woonkamer op eerste verdieping. Onhandig als je slecht te been bent of een hond meebrengt.
- slaapkamer kan warm zijn in de zomer
Datum: voor ruilen flexibel. Huis is sowieso vrij
6-15 september. Aangezien we dan zelf niets zoeken vraag ik wel een symbolische bijdrage.
Zoekt: natuur of juist midden in een bruisende stad. Iets met hot tub of mooi terras/tuin aangezien we dit zelf niet hebben.
Vind dieren verzorgen een probleem: nee