Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tjiftjaf schreef:Wat een mooi land om in te leven. Ik heb er een keer een rondreis gemaakt en mijn hart er aan verloren. Ik zou er graag willen wonen maar ben toch bang heimwee te krijgen naar Nederland. Maar ooit wil ik nog een keer opnieuw een rondreis maken.
Veel geluk daar.
Pandora2 schreef:Wat een mooie foto's weer ! Echt jaloersmakend gewoon![]()
Ook niet te druk op de weg zo te zien![]()
Die donkere heeft nogal wat lintjes om zijn hals gekregen
immii_clarr schreef:Fantastisch leven heb je daar zeg! Zelf helemaal geen reiziger en zal ook nooit zo'n stap durven wagen, maar vind het erg leuk om je te volgen.
Inderdaad het is net alsof je in mcleod zit, wat een gave plaatjes komen er voorbij zeg!
Olle schreef:Wat een heerlijke foto's weer.
Leuk ook dat de weg, bij het hotel waar je voor staat, de Dartmoor road is.
senna21 schreef:Jij hebt zo te zien geen last van hoogtevrees
![]()
Prachtige omgeving en foto's.
iirrssjjee schreef:Wij hebben een vakantie naar NZ geboekt voor maart en april 2021. Hopen echt dat het doorgaat! We trekken 4 weken rond met een camper, dus lekker op onszelf enz! Mijn man heeft al heel lang de droom om er naartoe te gaan en nu samen besloten om ervoor te gaan! En door jouw foto's worden we alleen maar enthousiaster!!
Olle schreef:Je bent ook echt bevoorrecht om in zo'n mooi gebied te wonen!
Prachtig..
Hoe gaat het bij jullie met alle Corona maatregelen?
truus1957 schreef:Wat een geweldig mooi gebied. Je bent idd een bevoorrecht mens om daar te wonen.
Weet nog dat ik meer dan onder de indruk was van NZ na het zien van de Lord of the Rings films. Is dat bij jullie in de buurt??
nobillity schreef:Wow.
Wat een ontzettend gaaf leven heb je zeg.
Ben stiekem wel een beetje jaloers.
Nieuw-Zeeland trok mij eigenlijk nooit zo erg. Maar als ik deze foto's zie denk ik wauw. Daar wil ik naartoe.
Ik heb mijn hart verloren aan Australië maar heb niet net als jou de ballen om mijn spullen te pakken en te vertrekken.
chantalboes schreef:Topic naar mn hart![]()
Ik zou op 28 december op Auckland vliegen, maar dat gaat door alle omstandigheden al 99% niet meer door. Ik heb een WHV en ben van plan dat jaar een workvisa te krijgen. Maar maak me redelijk zorgen over de economische gevolgen en de baankansen. Maar het doel is wonen en werken in NZ en uiteindelijk residence.
Hawkes Bay ben ik nog nooit geweest, maar het ziet er fantastisch uit! Mooie glooiende gouden heuvels. Ik kom graag langs als het weer mag om even van het McLeod leven te proeven.
iirrssjjee schreef:Wij hebben een vakantie naar NZ geboekt voor maart en april 2021. Hopen echt dat het doorgaat! We trekken 4 weken rond met een camper, dus lekker op onszelf enz! Mijn man heeft al heel lang de droom om er naartoe te gaan en nu samen besloten om ervoor te gaan! En door jouw foto's worden we alleen maar enthousiaster!!