Verder wil ik graag naar de sportschool. En vlak voor we alles weer mogen naar de supermarkt. Ik vind het echt heel fijn boodschappen doen met 1,5m afstand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prima2Donna schreef:Nergens. Reizen is ontzettend slecht voor het milieu en vergeet niet dat corona wereldwijd een probleem is geworden door al het reizen. Dit zou echt veel minder moeten worden.
Lotus83 schreef:Prima2Donna schreef:Nergens. Reizen is ontzettend slecht voor het milieu en vergeet niet dat corona wereldwijd een probleem is geworden door al het reizen. Dit zou echt veel minder moeten worden.
En hoe moet het dat met het toerisme? Zonder toerisme gaan heel veel landen het vreselijk zwaar krijgen ..
En als ik dichterbij kijk, als we niet meer zouden kunnen reizen heeft mijn vriend geen werk meer.
Dus nee. Reizen hoeft van mij niet minder..
De wereld is van iedereen en dan moet je er wel heen kunnen
Lotus83 schreef:Prima2Donna schreef:Nergens. Reizen is ontzettend slecht voor het milieu en vergeet niet dat corona wereldwijd een probleem is geworden door al het reizen. Dit zou echt veel minder moeten worden.
En hoe moet het dat met het toerisme? Zonder toerisme gaan heel veel landen het vreselijk zwaar krijgen ..
En als ik dichterbij kijk, als we niet meer zouden kunnen reizen heeft mijn vriend geen werk meer.
Dus nee. Reizen hoeft van mij niet minder..
De wereld is van iedereen en dan moet je er wel heen kunnen
germie schreef:Juut schreef:Terug ontopic...
Ik wil graag weer naar de wadden (Ameland of Terschelling), en naar de efteling
De Efteling. Daar ben ik nog nooit geweest.Misschien moet ik dat toch eens doen. Het schijnt wel heel leuk te zijn.
Lotus83 schreef:Dit is niet de eerste uitbraak van een eng virus, dit gebeurt al sinds de mensheid er is en dit zal zo blijven.
In 1918 Spaanse griep... Nou dat had niet veel met vliegverkeer te maken..
Juut schreef:Heb je wel wat gemist in de (school-)opvoeding, GermieIk ga maar eens in de zoveel jaar, en wil nog in de Baron voorin...en in Symbolica. En tegen die tijd is die nieuwe achtbaan vast ook klaar
Magrathea schreef:Lotus83 schreef:Dit is niet de eerste uitbraak van een eng virus, dit gebeurt al sinds de mensheid er is en dit zal zo blijven.
In 1918 Spaanse griep... Nou dat had niet veel met vliegverkeer te maken..
Uhh nee maar wel met een zekere wereldoorlog waarvoor soldaten over de halve wereld gesleept werden