Eeuwige dilemma, welke stoelen in het vliegtuig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Divers

Re: Eeuwige dilemma, welke stoelen in het vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 18:36

Dan heb jij nog nooit 12 uur in het midden gezeten, waarbij je nergens tegenaan kan leunen :P

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 18:45

In het midden is slapen idd echt een drama. Ik vind het midden sowieso niet erg prettig. Van de zomer zat ik in het midden rustig een docu te kijken op Netflix en de man die naast mij zat zag ik gewoon continu een beetje meekijken. Dus ik probeerde allerlei houdingen aan te nemen maar nee, je privacy is echt 0.

En niet dat die man niet mag zien wat ik kijk, maar ik vind het enorm ongemakkelijk.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 19:04

Nee het midden is totaal niet chill. Die plekken zouden gewoon niet mogen bestaan :P

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:01

Nee inderdaad.
Ik vond vroeger naar buiten kijken geweldig maar na teveel air crash investigation te hebben gekeken zie ik het liefst niet meer hoe hoog ik vlieg :')
Dus raampje liever ook niet meer. Of ik doe het luikje dicht.

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 22:39

Wij zijn oktober naar een beurs gegaan in Milaan.
Vlucht met easyJet al geboekt in februari, dus betaalde we €19 pp enkele reis.
Meteen stoelen erbij gebeukt op rij 1 b/c.
Voordeel is meteen bij de deur rechts. Je mag een extra tas meenemen, en hebt recht op de fastlane.
Nadeel is dat iedereen eerst voor je langs loopt bij het het instappen.
Terug zaten we er met zijn tweeën, dus ben ik naast het raam gaan zitten en kon mijn voeten kwijt tegen op de deur. Ik vind het de beste plek.

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 23:01

Voor zo'n lange vlucht zou ik upgraden naar Business class of star class. Echt heel chill reizen is dat :D zeker voor zo'n lange vlucht vind ik dat het echt wel waard (extra kosten)

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 00:53

Nerootje schreef:
Voor zo'n lange vlucht zou ik upgraden naar Business class of star class. Echt heel chill reizen is dat :D zeker voor zo'n lange vlucht vind ik dat het echt wel waard (extra kosten)

Starclass heb ik met TUI gevlogen naar Curaçao en dat was de allerbeste vlucht ooit. Heb alleen begrepen dat ze geen StarrClass meer hebben. BC zou ik graag vliegen maar dat is wel echt een verschil qua prijs met Economy Plus/comfort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 00:56

Bij ons waren er met upgrade naar business class, zelfs in een leeg toestel nog 530 euro.. Dat is bijna een extra vakantie :+

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 10:11

Echt he! Wij willen volgend jaar naa Japan BC vliegen maar daar sparen we bewust extra voor. Eigenlijk te gek voor woorden maar wil ook wel graag die ervaring eens meemaken.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 11:09

Ik zeg heel eerlijk: als ik slanker was, ging ik misschien elk jaar naar Amerika (zoals we voorheen trouwens wel deden), maar nu sparen we gewoon langer en vliegen Business Class als we zo´n lange reis maken. Je kan wel vaak tickets vinden die niet goedkoop, maar nog wel enigszins betaalbaar zijn, maar dan moet je niet vast zitten op bepaalde data. Zo betaalden wij de laatste keer 1909 euro p.p. voor de vlucht Madrid-Amsterdam-SFO v.v. en rechtstreeks vanaf Amsterdam was die 3800 euro. Bizarre verschillen, maar gelukkig wonen we in Spanje :-) Maar de keus in data was zeer beperkt.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 17:13

Sheran schreef:
Ten eerste: alles mag natuurlijk :P maar ik vind het irritant, je kan slapen op alle plekken met het juiste kussentje maar naar buiten kijken kan alleen bij het raam :)

Nee, ik kan echt niet overal slapen, tegen iemand of het raam aan, anders niet.