Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_AB_ schreef:Hmmm, backpacken...
Wil in 2019 naar Azië terug! Iemand nog tips welk Aziatisch land een aanrader is? Sowieso staat terug naar Thailand hoog in de planning ^^
Christadk schreef:Ik denk dat wij dit jaar weer naar Griekenland gaan. In 2016 naar Kos geweest maar dat vond ik zelf wat tegen vallen qua eiland. Ik zou zelf graag meer willen zien enzo. Voor nu staan Kreta en Zakynthos hoog op ons lijstje.
Christadk schreef:Ik denk dat wij dit jaar weer naar Griekenland gaan. In 2016 naar Kos geweest maar dat vond ik zelf wat tegen vallen qua eiland. Ik zou zelf graag meer willen zien enzo. Voor nu staan Kreta en Zakynthos hoog op ons lijstje.
MarlindeRooz schreef:Christadk schreef:Ik denk dat wij dit jaar weer naar Griekenland gaan. In 2016 naar Kos geweest maar dat vond ik zelf wat tegen vallen qua eiland. Ik zou zelf graag meer willen zien enzo. Voor nu staan Kreta en Zakynthos hoog op ons lijstje.
Kies Lesbos! Is echt zo prachtig, veel mooier dan kreta vond ik.
SavannahNx schreef:Dreamy schreef:Bestemming onbekend, over 3 weken(via srprs.me dus dat weten we pas een paar uur voor vertrek)
In augustus wss een weekje Spanje en in oktober staan 8 dagen Turkije geboekt.
Hoe gaat dit in zn werk? Lijkt mij ook heel leuk!