Dominicaanse republiek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-18 17:11

Lau_ schreef:
Net een excursie naar Saona geboekt *\o/*

Iemand nog andere tips om te doen in omgeving Punta Cana? Ik heb er zo zin in, ik kan echt niet meer wachten :')

Dit was echt geweldig mooi ! Via dat Nederlandse bedrijf geboekt? Naam zou ik even moeten zoeken haha

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 08:43

Lau_ schreef:

Iemand nog andere tips om te doen in omgeving Punta Cana? Ik heb er zo zin in, ik kan echt niet meer wachten :')

Zwemmen met dolfijnen in de zee :j

Lau_

Re: Dominicaanse republiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 11:08

Ik wil dat idd denk ik als verassing boeken voor mijn vriend. Ik heb het al is gedaan maar hij nog niet en daarom wil die zogenaamd opeens niet meer omdat die het dan zonde vind :')

Weet jij een goed bedrijf daarvoor Boooo?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 13:42

Ik heb dat toen rechtstreeks bij TUI geboekt in het hotel.
De man op het strand boodt dat niet aan anders had ik het bij hem geboekt.
Schrik niet van de prijzen, en al helemaal niet de prijs van een foto erna :=

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-18 14:59

Poseren die wilde dolfijnen dan ook :+?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:01

Zijn geen wilde :D
Maar je zwemt wel in de zee. Niet in een zwembad/dolfinarium achtig iets wat vaak aangeboden wordt overal.

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:07

Ik zie bij de excursies op de website van tui niks van dolfijnen zwemmen staan helaas

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:44

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-18 16:00

Booooo schreef:
Zijn geen wilde :D
Maar je zwemt wel in de zee. Niet in een zwembad/dolfinarium achtig iets wat vaak aangeboden wordt overal.

Ok klinkt gaaf. Maar is het niet zo dat ze maar een badkuip ij verhouding als ruimte hebben ?

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 16:02

Thanks boooo!

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 12:13

Het gaat voor ons al aardig opschieten, we hebben er zin in! Zitten er zelfs aan te denken als werk en tui het toelaten om nog een aantal dagen langer te gaan. Door de vluchttijden missen we toch aardig wat.

Weet iemand misschien wat de transfertijd is naar riu republica? O:)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-18 12:24

We hebben dit haar riu royalton in Mexico geboekt. Zelfde concept als toen we in DC waren. Maar had toch een momentje twijfels of ik niet liever weer naar DC ging :+. De eilandjes zijn hier zooooo mooi <3

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 13:30

briitje schreef:
We hebben dit haar riu royalton in Mexico geboekt. Zelfde concept als toen we in DC waren. Maar had toch een momentje twijfels of ik niet liever weer naar DC ging :+. De eilandjes zijn hier zooooo mooi <3

Als je van de Dominicaanse Republiek houdt,dan zal Mexico je ook wel bevallen. Bij mij was het andersom,ik ging via Mexico (Yucatan) naar de Dominicaanse Republiek.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 14:16

Lau_ schreef:
Ik zie bij de excursies op de website van tui niks van dolfijnen zwemmen staan helaas

nee dat komt denk ik omdat ze bij vermaak waar dieren bij betrokken zijn risico lopen van kritiek van mensen die daar tegen zijn.Je kunt het ter plekke zelf bekijken of je het verantwoord vindt.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-18 15:46

anjali schreef:
briitje schreef:

Als je van de Dominicaanse Republiek houdt,dan zal Mexico je ook wel bevallen. Bij mij was het andersom,ik ging via Mexico (Yucatan) naar de Dominicaanse Republiek.

Ahhh geruststelling! Ik heb er onwijs veel zin in.. had jij nog leuke excursies gedaan die je kan aanraden ?

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 16:02

Lau_ schreef:

Kijk eens bij 'La Hacienda', daar is veel te doen, zipline door de bossen, rondje te paard, bron om te zwemmen, buggies om te crossen. Ik heb een dagje bij de paarden mogen meehelpen. Beetle tour (Facebook), vond ik ook leuk om te doen. Het ligt ook aan wat je zelf leuk vind om te doen, wat zijn je interesses?

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 16:06

anjali schreef:
Lau_ schreef:

nee dat komt denk ik omdat ze bij vermaak waar dieren bij betrokken zijn risico lopen van kritiek van mensen die daar tegen zijn.Je kunt het ter plekke zelf bekijken of je het verantwoord vindt.

Ik ben zelf bij dolphin explorer geweest. de dolfijnen zwemmen in een groot stuk afgezet in de zee. Ik kon geen leed of wat dan ook ontdekken.

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 19:49

Wij vertrekken over een week! De weersvoorspellingen zijn nog niet echt geweldig maar we hebben er zin in :)

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:00

Ik krijg nu wel spanning met al die orkanen. Snap dat het orkaanseizoen is maar had het niet zo erg verwacht :(

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 20:45

Dat hadden wij vorig jaar ook. Was net een orkaan overgetrokken. Maar hadden we echt 0 last van hoor

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 07:23

briitje schreef:
Dat hadden wij vorig jaar ook. Was net een orkaan overgetrokken. Maar hadden we echt 0 last van hoor

gelukkig! voor nu zie ik alleen nog maar donderwolkjes bij de weersvoorspellingen, hoop dat het nog bijtrekt

Jij ging binnenkort naar Mexico toch ook ? :D

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 09:27

Ja klopt 25 sep is het zover. ondanks ik twijfelde of DC niet een beter plan was. Was ook zo een mooie vakantie. maar het werd toch Mexico :+.
En trouwens we hadden toen wel regen ook hoor. Maar was meer een warm buitje en daarna niks aan de hand

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:35

Afbeelding

<3

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:26

Hoi allemaal,

mij vriend en ik zijn voor een vakantie naar het Dominicaans Republiek aan het kijken voor in januari.
Nu zijn er nog wat onduidelijkheden bij ons, hopelijk kan iemand ons verder helpen :)

We hebben bij TUI gekeken voor Viva Wyndham Dominicus Beach in Bayahibe (Punta Cana), alleen zagen we dat dat resort aan de andere kant van het eiland is gelegen dan de meeste resorts die TUI aanbied.
Is deze kant van het eiland een aanrader of zeggen jullie dat we beter aan de andere kant kunnen verblijven?
https://www.tui.nl/viva-wyndham-dominic ... 509421686/

Qua excursies heb ik mij in dit topic al goed doorgelezen, ik zag al een hoop leuke dingen voorbij komen!

En heeft iemand hier ervaring met het weer in januari? Voor zover dat natuurlijk vooraf te bepalen is haha.

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:41

Ik ben toevallig in dat hotel geweest 2 jaar geleden! Top hotel!