Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Delphi schreef:Wat erg dat Puppetje alles kwijt isHopelijk is ze lichamelijk oké! En iemand die hier vertelde dat haar vriendin ook alles kwijt is en de paarden los over het eiland lopen .... verschrikkelijk.
Echt de tranen springen me in de ogen.
Ik hoop echt dat TS oké is! Natuurlijk is het allerbelangrijkste dat je er lichamelijk ongeschonden doorheen komt, maar wat lijkt het me verschrikkelijk om alles kwijt te raken of te weten dat je dieren ergens buiten los rondlopen. Heel veel sterkte voor alle mensen op Sint-Maarten
kaatjemuts schreef:Delphi schreef:Wat erg dat Puppetje alles kwijt isHopelijk is ze lichamelijk oké! En iemand die hier vertelde dat haar vriendin ook alles kwijt is en de paarden los over het eiland lopen .... verschrikkelijk.
Echt de tranen springen me in de ogen.
Ik hoop echt dat TS oké is! Natuurlijk is het allerbelangrijkste dat je er lichamelijk ongeschonden doorheen komt, maar wat lijkt het me verschrikkelijk om alles kwijt te raken of te weten dat je dieren ergens buiten los rondlopen. Heel veel sterkte voor alle mensen op Sint-Maarten
Wat ik gehoord heb heeft Puppetje via de satelietelefoon contact gehad met haar familie. Zij en hun dieren zijn oké, ze konden in het oog van de storm naar hun, lager gelegen, buren vluchten. Die vangen hun nu op. Maar t schijnt dat ze alles kwijt zijn. Het schijnt ook zo te zijn dat er zaterdag nog een orkaan die kant op komt, maar daar weet ik verder nog niets van...
CastaMickey schreef:Van de foto's die ik heb gezien is het eiland wel compleet weggevaagd.. Het is de heftigste orkaan die daar ooit aan land is geweest en de heftigste ooit gemeten daar. De volgende komt er al weer aan, het zou ook kunnen dat die nog richting het noorden gaat maar anders komt er van het weekend een orkaan in categorie 1 of 2