Mijn vriend maakte het uit op dag 2.
En toen moesten we nog 7 dagen en nachten een bed en een hotelkamer delen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerleSimone schreef:onze verschillen werden heel duidelijk op vakantie. Hij ergerde zich aan het feit dat ik van alles wilde ondernemen en zien. En ik ergerde mij kapot aan hem omdat hij de hele vakantie alleen maar wilde zuipen en slapen... ik was alleen nog niet zo ver dat ik het uit wilde maken. Hij wel. En toen hij dat deed. En ook de manier waarop werd het mij allemaal wel duidelijk dat hij mij ook echt niet waard was! Ik heb het geluk gehad een leuke groep Engelsen tegen te komen en die hebben mij overal in betrokken en hem links laten liggen omdat ze hem zn zak vonden ( had ze het verhaal verteld) mocht van mijn ex niet... toch gewoon gedaan natuurlijk. En mijn ex maar afvragen of ze hem wel mochten want tegen mij waren ze zo leuk en tegen hem zo kil.Daantjuh WAThoe had die dat dan bedacht?
Enige wat ik kan bedenken is op mn verjaardag om 10 uur landen en 12u thuis kunnen zijn voor boodschappen en daarna visite. Alleen toen we om half 6 sochtends op de transfer bus wilden stappen, kregen we te horen dat die wellicht niet reed (ontcijferden we dmv handgebaren van een Italiaan want Engels was er niet bij). Iets met een vliegtuigcrash. Dikke stress natuurlijk want niemand kon ons iets vertellen.
Half uur later toch onderweg maar via heel kleine rare weggetjes met een vage buschauffeur en allemaal gestresste Italianen dus ik hield mn hart vast.. Wij als enige Nederlanders wisten nog steeds niet wat er nou aan de hand was. Gelukkig kwamen we steeds dichter bij het vliegveld en toen werden we naast de snelweg afgezet; loop maar.
Daar aangekomen bleken heel veel vluchten geannuleerd en werd ons duidelijk dat er een cargo vliegtuig was doorgeschoten over de landingsbaan de snelweg oponze vlucht was vertraagd met een uur, maar door de busvertraging moesten we haasten. Uiteindelijk is de gate 3x veranderd en liep de vertraging op maar 3 uur, maar ik heb wel mn visite kunnen verwelkomen
Fijne verjaardag hoor
marleen_usar schreef:Jaren geleden gingen mijn ouders op vakantie en bleek dat onze poes was vergiftigd en overleed. Toen ik mee was op vakantie kreeg de hond een herenbloeding in het pension ze moesten hem in laten slapen.jaren later toen ik op mezelf woonde lag er opeens een poes dood in hun huis terwijl ze weg waren.
Daarna moest ik een poes weg brengen die op was, wweer waren ze op vakantie. Toen ze een keer nog niet in het vliegtuig zaten moest ik met spoed met een poes van hun naar de dierenarts.Uit het niets extreme koorts.De laatste keer toen ze weg waren had hun hond een ontsteking in zijn rug en daar door was hij een week verlamd.