Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:Ik begrijp dat het vervelend is en dat je vakantie verziekt is maar de organisatie is een schadevergoeding nu eenmaal niet verplicht. Bij de grotere organisaties zul je dit sneller ontvangen om naam te zuiveren maar bij dit soort kleine organisaties gaat dit gewoon niet gebeuren omdat ze het niet verplicht zijn.
dimmelim schreef:Wat ontzettend vervelend en naar is dit gelopen. Ik zou dan ook ook zeker proberen om een schadevergoeding te krijgen. Maar om positief te blijven. Wil je nog steeds op vakantie en zo ja, wat zoek je precies? Dan kunnen we allemaal even mee zoeken.
HorseTimeXL schreef:Ik heb nu afgesproken dat ik het gehele bedrag terug krijg inclusief boekingskosten etc. Omdat het bijna onmogelijk leek om een schadevergoeding te vorderen heb ik er bewust voor gekozen het daar dan maar bij te laten. Ik merkte dat ik er zelf ook behoorlijk klaar mee was en het liefst zo snel mogelijk van die organisatie afwilde.. Dus ik kreeg per direct mijn geld terug gestort en nu maar even rustig vandaag verder kijken.
Ik zoek een culturele vakantie (het liefst in groepsverband omdat ik eigenlijk nooit in mijn eentje heb gereisd, al moet ik zeggen dat ik ook daar wel voor open sta als ik een goed plan heb). Italië trekt mij heel erg, maar ook Frankrijk. Alle landen behalve eigenlijk Spanje haha.
HorseTimeXL schreef:Er is toch nog uit onverwachte hoek een meevaller gekomen, want ik heb mij door annulering van iemand anders in kunnen schrijven voor een groepsreis naar het mooie Gardameer. Het is niet helemaal de Toscane, maar ik ga wel naar Italië en Venetië en Verona wat ik ook wel heel gaaf vind! En dan kan ik toch maandag nog weg![]()
Beter dan Spanje wat mij gewoon niet trekt. Ik had toen al eerder naar jullie moeten luisteren en al het geld gewoon moeten terugvragen
Winged schreef:Fijn TS! Wel met Bas?
Venetie vond ik zelf niet heel bijzonder, het is zo bomvol toeristen... Mocht je de kans krijgen om naar Milaan te gaan zeker even doen. En Verona is lief en schattig
rocky_1995 schreef:Fijn, dat er nu toch nog een andere oplossing is. Wel flink balen hoe het is gegaan en absoluut niet netjes. Ik moet zeggen, dat ik Bas travel qua reisleiding toen prima was! Dus hopelijk heb jij ondanks al het gedoe en gezeur toch nog een hele leuke vakantie!