Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:A3a1 schreef:Wat nemen jullie veel mee.
Mijn hele bagage gaat mee als handbagage, max 10 kilo
Voor een intercontinentale reis? Knap
Eulogy schreef:Maakt toch niet uit of je een weekje naar Toronto of een weekje naar Londen gaat?
Edit: maar bij een intercontinentale vlucht hoef je meestal niet bij te betalen voor ruimbagage dus waarom je het dan zou doen is mij ook een raadsel
Emmaa_ schreef:Crème en labello gaan sowieso wel in mijn tas, mijn huid wordt super trekkerig als het droog is en dat is echt een rottig gevoel haha. Dus het is niet cosmetisch, meer gewoon omdat ik het prettiger vind.
Bedankt voor alle tips! Zo'n verloopstukje zal ik voor de zekerheid even halen, dan weet ik zeker dat ik gewoon gebruik kan maken van het entertainment systeem.
Ik maak me er verder niet echt zorgen om maar was wel benieuwd hoe andere bokkers dat aanpakken!
Eulogy schreef:Maakt toch niet uit of je een weekje naar Toronto of een weekje naar Londen gaat?
Edit: maar bij een intercontinentale vlucht hoef je meestal niet bij te betalen voor ruimbagage dus waarom je het dan zou doen is mij ook een raadsel
xTitanic schreef:Bij mijn weten kan je toch altijd alles opladen met usb aansluiting, vorige keer had ik zelfs stopcontact
A3a1 schreef:Babeth schreef:Ik reis al 4 jaar non stop over de wereld met 7 kilo inclusief kampeer spullen, dus het kan!
Owwwww, dat heb ik nooit gered, 9 kilo was mijn "maximum", in deze tak van sport.
Nu meestal rondom de 10 kilo.
Cowgirl schreef:Emmaa_ schreef:Crème en labello gaan sowieso wel in mijn tas, mijn huid wordt super trekkerig als het droog is en dat is echt een rottig gevoel haha. Dus het is niet cosmetisch, meer gewoon omdat ik het prettiger vind.
Bedankt voor alle tips! Zo'n verloopstukje zal ik voor de zekerheid even halen, dan weet ik zeker dat ik gewoon gebruik kan maken van het entertainment systeem.
Ik maak me er verder niet echt zorgen om maar was wel benieuwd hoe andere bokkers dat aanpakken!
Headset krijg je altijd in het vliegtuig.
Emmaa_ schreef:Gut, wat een vreemde opmerking zeg.