Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:51

Gashmiron schreef:
Heel veel folders staan ook niet meer op reclamefolder.nl, maar alleen nog op allefolders.. Begon er steeds meer te missen en staan nu dus daar op, misschien dat dat er wat mee te maken heeft?
Wel jammer dat 'grote' ketens het een beetje laten afweten, gelukkig staat Renske diervoeder er nog wel :D

Kom je dan even gezellig buurten als je op zondag, dinsdag of zondag gaat? :Y) :P

Ik hoop trouwens dat Dolce gusto ook een leuke aanbieding heeft met alleen de cupjes ipv het hele apparaat.

ratjelover

Berichten: 2670
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 19:56

Rebecca en Alwiene in de winningmood! Gefeliciteerd dames!

Ik like en deel me ook suf. Hoop zo nog ergens kaarten te scoren :j

_Blacky_

Berichten: 2328
Geregistreerd: 21-01-06

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:33

Ik weet van de blokker dat de kosten om daar een stand te hebben belachelijk duur zijn geworden en dat niet de moeite is.

_kimm

Berichten: 1792
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:47

Ik vind het inderdaad jammer van de blokker. Ik heb er vorig jaar nog een aantal leuke aanbiedingen gekocht maar volgens mij staan er alsnog een hoop leuke stands. Ik zat trouwens even op de website te kijken maar volgens mij is het parkeren weer duurder geworden. Je betaald nu €20. Dat vind ik toch wat veel voor een avondje parkeren dus ik ga lekker met de trein. Dan kunnen mn voetjes lekker uitrusten op de terug weg. Iemand nog iets van een site waar al wat aanbiedingen te vinden zijn? Ik heb het couponboekje al bekeken. Ik denk dat ik voor de bak en braad olie ga voor €1. Is altijd makkelijk als je een melkallergie hebt.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:49

_kimm schreef:
Ik vind het inderdaad jammer van de blokker. Ik heb er vorig jaar nog een aantal leuke aanbiedingen gekocht maar volgens mij staan er alsnog een hoop leuke stands. Ik zat trouwens even op de website te kijken maar volgens mij is het parkeren weer duurder geworden. Je betaald nu €20. Dat vind ik toch wat veel voor een avondje parkeren dus ik ga lekker met de trein. Dan kunnen mn voetjes lekker uitrusten op de terug weg. Iemand nog iets van een site waar al wat aanbiedingen te vinden zijn? Ik heb het couponboekje al bekeken. Ik denk dat ik voor de bak en braad olie ga voor €1. Is altijd makkelijk als je een melkallergie hebt.


Onder de RAI was altijd al 20 euro. Wij hadden altijd korting (zus en ik) ivm gehandicaptenkaart, maar dat is dit jaar wel afgeschaft. (En ik ga niet met zus ook :') ) Volgens mij kon je wel iets verder weg parkeren voor 15 maar of dat nog zo is weet ik niet.

Ik zou niet met de trein willen, dump altijd graag tussentijds mijn troep in de auto. Ik verzamel nogal veel troep op zo'n dag namelijk :+

ratjelover

Berichten: 2670
Geregistreerd: 13-10-05

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 21:29

€20,- jee das wel veel geld ja!
Zijn er nog andere parkeeropties in de omgeving?

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:33

Ben wel benieuwd nu wat een gemiddelde stand op de hhb kost :=

Ik ga met touringcar :)

ratjelover

Berichten: 2670
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 21:46

Rebecca schreef:
Ben wel benieuwd nu wat een gemiddelde stand op de hhb kost :=

Ik ga met touringcar :)


Dat is ook nog een idee maar dan ben je wel aan hun tijden gebonden. Dat vind ik persoonlijk wat minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:48

ratjelover schreef:
[naam] schreef:
Ben wel benieuwd nu wat een gemiddelde stand op de hhb kost :=

Ik ga met touringcar :)


Dat is ook nog een idee maar dan ben je wel aan hun tijden gebonden. Dat vind ik persoonlijk wat minder.

Valt mee is echt lang genoeg , al moest ik mam paar jaar terug mee trekken toen Gerard Joling optrad :') . En vorig jaar even rustig buiten de rai eten en op tijd terug . (geloof als laatsten , we werden nog omgeroepen of we al aanwezig waren :') )

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 23:07

Rebecca schreef:
Ben wel benieuwd nu wat een gemiddelde stand op de hhb kost :=

Ik ga met touringcar :)



Citaat:
Tarieven standhuur
De standhuur per vierkante meter vloeroppervlakte, onbebouwd, bedoeld in Artikel 7 van de Algemene
Voorwaarden, bedraagt € 182,00 per m², excl. BTW en excl. standbouw. Voor deelnemers die besluiten voor 1
juni 2016 deel te nemen aan de Huishoudbeurs, geldt een vroegboek tarief van € 160,00 per m², excl. BTW en
excl. standbouw.
Deelnamepakket
Per inschrijving wordt éénmalig een Deelnamepakket in rekening gebracht à € 495,00 exclusief BTW. De kosten
van het Deelnamepakket zijn niet terug te vorderen.
In dit Deelnamepakket zit inbegrepen:
- Inschrijvingsgeld
- Naamsvermelding op deelnemerslijst beursplattegrond (mits ingeschreven voor 1 januari 2017)
- Naamsvermelding op deelnemerslijst website Huishoudbeurs.nl
- Vijf relatiekaarten
- Deelnemersbadges (afhankelijk van grootte van de standruimte)
- Mogelijkheid om deel te nemen aan free publicity traject via persnetwerk RAI Amsterdam

Ten behoeve van de deelnemers kan door de Organisatoren in standbouw worden voorzien. De kosten van
uniforme standbouw bedragen € 82,00 per m², excl. BTW en excl. standhuur. Deze standbouw bestaat uit:
zelfdragende zij- en achterwanden, frieslijst(en) met naamsvermelding, vloerbedekking, verlichting, elektra
aansluiting 2 kW en één wandcontactdoos inclusief verbruik.



Laten we nu eens een kleine stand nemen die met vroegboekkorting is geboekt, ik reken even 3x3 meter maar vraag me af of de kleinere stands niet al groter zijn dan dat. Dan ben je inclusief opbouw en exclusief btw ruwweg zo'n 2750 euro kwijt. Voor een grotere stand als Blokker is dat véél meer uiteraard. Tel daarbij op je personeelskosten, promotiematerialen, reis en eventuele verblijfskosten. Nee dat is geen goedkoop grapje zo'n stand op de HHB.
En hoewel de kosten hoger liggen natuurlijk voor grotere stands zijn het waarschijnlijk de kleinere stands voor die die 2750 euro er echt inhakt. De eerste 300 euro winst van elke dag (let op niet omzet maar winst) gaat dus al op aan de kosten.

Uiteraard zullen veel bedrijven er ook staan voor promotie. Maar veel kleinere verkopers zullen echt voor de verkoop staan. Maar blijkbaar kan het ruimschoots uit, anders ga je geen 8 hele lange dagen daar staan met zo'n investering. :)

Maarja bijna 250.000 bezoekers waar van 81% iets koopt. Die 81% besteed gemiddeld 111 euro aan die aankoop. Dat zijn echt énorme bedragen waar je dan over praat. Ik zou die cijfers wel eens wat specifieker willen zien, maar die lijken niet openbaar beschikbaar helaas.

ratjelover

Berichten: 2670
Geregistreerd: 13-10-05

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-17 09:38

Wat een geld gaat daarin om zeg!

ratjelover

Berichten: 2670
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-17 23:10

Laatst bijgewerkt door ratjelover op 17-02-17 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 23:32

ratjelover schreef:
Iemand al leuke (gratis) acties gespot?


Alleen wat ik hier al neergezet had. En een beetje de standaard van de 9mnd. Flesje met de kruidvat voucher (dus vooraf aanvragen), speentje en flesje bij NUK met de bon uit het beursboekje.

Urona447
Berichten: 2822
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:29

Ik ben er vandaag geweest omdat het op mijn bucketlist stond maar het viel me enorm tegen. Na 1.5 uur zijn we maar lekker Amsterdam in gegaan. Veel dezelfde stands/ producten en weinig bekende grote merken.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:57

Urona447 schreef:
Ik ben er vandaag geweest omdat het op mijn bucketlist stond maar het viel me enorm tegen. Na 1.5 uur zijn we maar lekker Amsterdam in gegaan. Veel dezelfde stands/ producten en weinig bekende grote merken.


Wow, 1,5 uur? Dat is echt enorm snel zeg. Maar begrijp dat je er nooit eerder geweest bent en dus niet kan vergelijken met eerdere jaren? :)

Het moet ook gewoon wel je ding zijn natuurlijk. De een griezelt ervan en de ander vindt het geweldig.
Ik zal het gaan zien donderdag hoe het dit jaar is. Maar acht de kans dat ik de hele HHB gehad heb in 1,5 erg klein :=
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 18-02-17 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

MoSt81
Berichten: 1469
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 20:08

Wow, anderhalf uur is wel heel snel. In die tijd heb ik nog niet 1 hal gezien. :o Maar als je het echt niet leuk vind is het ook zonde om te blijven.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 20:25

MoSt81 schreef:
Wow, anderhalf uur is wel heel snel. In die tijd heb ik nog niet 1 hal gezien. :o Maar als je het echt niet leuk vind is het ook zonde om te blijven.


Hey, wij gaan dezelfde dag zie ik! Jij moet wel van ver komen zeg! Kan ik je ergens aan herkennen? :D

MoSt81
Berichten: 1469
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 20:56

Wij moeten 1 uur en 45 minuten met de trein. Hebben het geluk dat er een rechtstreekse trein rijdt. Dus valt mee.

Pff, waar ben ik aan te herkennen... Dikke (zwangere) buik en neem een blauw/grijs met zwarte rugzak mee. Ga samen met mijn moeder. Zullen wel een groot deel van de tijd op de 9 maanden beurs rondlopen. :D En natuurlijk in de food hal.

Iloveiswan

Berichten: 3323
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:02

Heb er erg veel zin in *\o/*

maandag al richting ouders reizen het is namelijk 3 uur met open baar vervoer en iets van 4 keer overstappen 8)7 Dan hoeven we dinsdag alleen nog maar 30 min met de metro Ideaaallll *\o/*

MoSt81
Berichten: 1469
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:06

Jeetje, dat is pas echt ver.
Ik heb ook zo'n zin in donderdag als wij gaan. Droomde vannacht ineens dat we niet meer gingen en ik met een vriendin wat anders ging doen. Baalde er zo van. Moest echt even omschakelen toen ik wakker werd.

Iloveiswan

Berichten: 3323
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:08

Gelukkig reis ik het veel vaker. Normaal werk ik ook omgeving amsterdam, utrecht en haarlem vanuit huis. Maar als je spullen voor een week bij je ouders mee neemt is het makkelijker het daar eerst te dumpen en ruim optijd dinsdag erheen te kunnen.

Ga trouwens ook nog de donderdag met een collega die is klaar met werken om half 2 dus komt perfect uit *\o/*

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:15

Nou voor jullie beide geldt dat er een foto in mijn profiel staat en verder ben ik een klein dik opdondertje (1.55m) met een lange bruine paardenstaart. En heb ik een aquablauwe trolly met witte tekst erop bij me. :P Mocht een van jullie mij denken te herkennen spreek me dan gerust aan, vind het altijd wel leuk om Bokkers even gedag te zeggen!

MoSt81
Berichten: 1469
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:20

Is goed. :) Die trolley is wel herkenbaar al lopen er wel veel met zo'n ding denk ik.
Had al in je profiel gekeken.

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:22

Niet te gezellig maken Donderdag :P

Heb zin in morgen :D , even lekker eruit met moeders

MoSt81
Berichten: 1469
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:23

Veel plezier morgen!