[VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:42

Wat een mooie beelden, TS! Spannend dat je morgen je eerste werkdag hebt. Waarom voel je je dubbel? Omdat het nu echt gaat beginnen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:43

GrumpyCat schreef:
Wat een mooie beelden, TS! Spannend dat je morgen je eerste werkdag hebt. Waarom voel je je dubbel? Omdat het nu echt gaat beginnen? :)



Vooral omdat mijn vriendinnen gisteren naar huis zijn gegaan, het voelt leeg..

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:29

Wauw mooi TS, super stoer dat je dit avontuur bent aan gegaan! Succes morgen met je eerste werkdag!

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:18

Fading schreef:
GrumpyCat schreef:
Wat een mooie beelden, TS! Spannend dat je morgen je eerste werkdag hebt. Waarom voel je je dubbel? Omdat het nu echt gaat beginnen? :)



Vooral omdat mijn vriendinnen gisteren naar huis zijn gegaan, het voelt leeg..


Oh, ja dat zal wel even wennen zijn. :(:) Heb je wel al nieuwe huisgenoten, of zit je alleen in huis?

Yavanna

Berichten: 2695
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 18:53

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ooohh heerlijk, wij zin 18 jan terug gevlogen na een onverwachte last minute naar Curacao..
Ben je al op Playa Lagun geweest en bij Bahia Leguanen gevoerd en geaaid? Oooh en Kokomo is zo'n gave strandtent en een prachtige plek om te snorkelen..en pelikanen die naast je hoofd het water in duiken. Vanaf de weg naar St Wilibrordus heb je een offroad weg daar naar toe, onze favo weg op het eiland en aan de weg naar st. Wilibrordus zit volgens mij ook een manege. Of het is op de weg tussen kokomo en centrum supermarket..
Karakter hoorde je ook iedereen over, maar vonden wij niet zo.

En niet te vergeten op tijd naar Playa Jeremi als je de tijd hebt en bbq en.. dan komen de lizards je restantjes vlees pikken en op de bbq liggen *\o/* :D

frensje
Berichten: 729
Geregistreerd: 12-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 19:07

Curacao is geweldig. Leuk dat je er kan werken en genieten natuurlijk van al het moois en het heerlijke weer.
Heb je last van de Zika mug? Ik begreep dat er nu veel muggen zijn?

Anoniem

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 23:44

Yvanna, ik ben van plan om nog heeeel veel te doen! Vloggen is even minder. Moet heel erg wennen hier en ben niet helemaal in mn hum sinds mn vriendinnen weg zijn. Dat heb ik liever niet in een video op internet.

Frensje, ja er zitten veel muggen, vooral irritant dat ik snachts alles open krab en dan met wondjes rondloop.. Nog geen Zika. is hier wel maar we zien wel

enny
Berichten: 2246
Geregistreerd: 01-11-04

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 15:26

Ik ga ook volgen! In 2015 ben ik naar Curaçao geweest, heerlijke vakantie gehad! Playa Daaibooi was ons favoriete strandje, lekker rustig :)

Yavanna

Berichten: 2695
Geregistreerd: 11-12-03

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:04

Je hebt gelijk, eerst even acclimatiseren.. enne denk dat je snel nieuwe vrienden maakt hoor...:)

Wij hopen eind nov voor 3 maanden te gaan...

Anoniem

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 00:56

Oh, wat heb ik een fijne dag gehad! <3

Ik heb heerlijk aan het strand gelegen, daar gebeld met m'n jarige broer, moeder en stiefvader! Fijn ze even gezien en gesproken te hebben!

Ik lag er met mijn huisgenootje die om half drie weg moest, maar haar vriendin uit nederland die op vakantie is tot zondag (alleen op vakantie ivm familie) was er langer, hebben het gezellig gehad!

Dit was echt een hele fijne dag!

_KiMbErLeY_

Berichten: 7556
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 10:46

Fijn!!!
Zijn je nieuwe huisgenoten er al? Beetje leuke mensen?

En hoe bevalt je werk?

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:25

Oh ik ga je ook volgen!!

Het is van mij ook een droom om een jaar of weet ik veel hoelang naar curaçao te gaan om daar te wonen en werken. Hopelijk komt die droom uit!

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 00:57

Wat een leuke video en plaatjes weer. Wij zijn afgelopen donderdag thuis gekomen na 12 dagen Curacao en heb nu alweer heimwee. Serieus aan het overwegen er wat op te gaan starten.

Ik hoop dat je snel je draai helemaal vind en je een hele fijne tijd zal hebben ook op je werk. Je zal vast weer veel nieuwe contacten krijgen, veel mensen zitten natuurlijk in hetzelfde 'schuitje'. Ik blijf je volgen, geniet!

Anoniem

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:47

Even een update vanaf deze kant:
* Het is hier heerlijk, lekker genieten op het strand op mijn vrije middagen. Naar de leukste feestjes! En leer gelukkig steeds meer mensen kennen. Ik zit op Facebook in een groep met meiden die hier (blijven) wonen, dus dat is echt heel fijn!

Morgen gaan we met een stel meiden naar de Bios! Onze jongens, toch gek dat je 9000 kilometer verderop zit en gewoon naar die film kan gaan haha! Heb er wel zin in, leer ik weer meiden kennen!

Vandaag was een rustige dag, enkel even boodschappen gedaan en voor de rest gewoon lekker in de hangmat gelegen met mijn laptopje! We hebben eindelijk weer wifi, hadden een kabelbreuk dus daarom steeds z'n slecht internet..

Het is toch wel heeeel fijn om met de mensen in Nederland te kunnen Facetimen! Doet me goed :D

Mandyy

Berichten: 30596
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:14

Klinkt goed zeg. Super dat je je zo lekker aan get vermaken bent en nieuwe mensen leert kennen.
Hoe is het werk?

Anoniem

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:47

Het werk is enorm leuk! Enkel dat mijn collega's geen nederlands spreken of minimaal spreken, Wil wel echt de taal leren want dan is het natuurlijk een stuk leuker en makkelijker!

Anoniem

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 02:09

Yes, het gaat weer beter aan deze kant, twijfel nog wel of ik echt ga vloggen haha, vind het toch lastiger dan gedacht!

Maar even een foto spam!

We hebben echt twee super schattige buurhondjes, de volwassen hond springt steeds over het hek en ligt eigenlijk altijd bij ons! Stond van de week in het donker buiten, en Dushi (ze heet eigenlijk princessa maar dat vind ik verscrhikkelijk haha) stond bij me, er kwam een man aangefietst die best dicht langs kwam en Dushi kei hard blaffen, echt fijn z'n waakhondje!
Afbeelding
En de veeeel te schattige puppy Pablo!
Afbeelding

En verder, gewoon heeeeel veel mooie strandjes <3
Afbeelding
Afbeelding


En toen ik met mn beste vriendinnetje ging Facetimen, was Puck zooo schattig toen ik haar riep. Ze snapte er niets van!
Afbeelding

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:57

Ahh die hondjes! Mooie stranden ook.

Bevalt het werk je nog?

Mandyy

Berichten: 30596
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 23:49

Hoe is het nu? :)

Anoniem

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 01:40

Ik plaats morgen een update!
Druk met werken haha! Morgen van 3;00-7:30 werken, daarna bootcamp op het strand tot 10:30 dan even slapen en dan om 18:00 een spelletjesavond met vrienden!

Anoniem

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:25

Hoooooi!

De bootcamp was heeeeel heftig, maar wel enorm leuk! Er zijn foto's gemaakt dus die gooi ik hier wel in zodra ik ze heb! Het was 2,5 uur lang rennen, oefeningen zoals planken, opdrukken etc. etc. en gewoon vooral heel veel joggen dus haha! Op het eind was er een eindparcours die we in groepjes moesten afleggen, was heel leuk! :D

Verder zit ik hier vandaag precies 2 maanden! De tijd vliegt hier zooo enorm hard! Voor ik het weet zit ik alweer in het vliegtuig 'op vakantie' naar Nederland haha!

Verder is het leven hier echt prima! Ik ben helemaal gewend, leer leuke mensen kennen en maak al leuke vrienden! De feestjes zijn geweldig leuk! En hoe heerlijk is het om na m'n werk op het strand te liggen <3

Mijn werk is ook heel leuk, nogsteeds geniet ik ervan haha! Ook al is het nu enoooorm druk. We stonden altijd met z'n tweeen aan de banket, maar nu is m'n collega op vakantie dus ik moet alles alleen doen! Ja dat is even wennen, hard werken in Curacao haha!

Vanavond heb ik een gezellige spelletjesavond met vrienden! Heel veel zin in :)
En morgen heerlijk naar westpunt! (de mooiste stranden van Curacao) dan krijgen jullie een fotospammmmm!


Oh, en het vloggen doe ik even niet. Ik ben veeeeel te druk om dat allemaal erbij te doen!

V_eraa

Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:58

Klinkt goed zeg! Leuk bootcamp heb ik ook een aantal keer gedaan in Curacao maar dan vooral in de avonden, bij wie doe je het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 23:00

V_eraa schreef:
Klinkt goed zeg! Leuk bootcamp heb ik ook een aantal keer gedaan in Curacao maar dan vooral in de avonden, bij wie doe je het?


Pro Fit! Is elke zaterdagochtend maar dan kan ik nooit ivm werk. Dit was een speciale dag haha, evenement! Dus hier had ik met mn werk geregeld dat ik erbij kon zijn :D

Mandyy

Berichten: 30596
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 10:00

Klinkt heel goed! Super!
Bootcamp op Curacao lijkt me zwaar!

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: [VOLG] Wonen en werken op Curaçao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 19:58

Wat leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt op Curacao, TS!
En zo te horen heb je al flink wat vrienden gemaakt, fijn! :D