Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Sabini schreef:Is er EHBO bij de Zwarte Cross dan?
Ja echt wel. Inclusief een vaste post en arts. Is ook verplicht voor de vergunning.t Ex was vorig jaar een avond/nacht coordinator ervan.
Maar twee gebroken enkels. Au dan ben je echt zwaar de pineut
tofferuiter schreef:Ja echt wel. Inclusief een vaste post en arts. Is ook verplicht voor de vergunning.t Ex was vorig jaar een avond/nacht coordinator ervan.
minikatje schreef:tofferuiter schreef:Ja echt wel. Inclusief een vaste post en arts. Is ook verplicht voor de vergunning.t Ex was vorig jaar een avond/nacht coordinator ervan.
En inclusief een ambu gator. En een heel logistiek team wat stand-by staat om alles af te schermen met bouwhekken indien nodig. Afgelopen jaar gelukkig maar 1 keer nodig geweest. En na afloop fijn om te horen dat de bewuste persoon die er behoorlijk slecht aan toe leek te zijn s'avonds alweer thuis was.
[/quote]
Veel van mijn vrienden zijn vorig jaar geweest, en naar aanleiding van alle goede verhalen (en omdat ik vorig jaar zelf weg was op vakantie), besloten om dit jaar zeker te gaan. Ik ga met een aantal vriendinnen en een groep jongens.