Roadtrip door Schotland

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:21

Ik ben gister terug gekomen uit Schotland, we hebben niet heel veel gedaan. Ik heb familie daar wonen dus was vooral bij hun en bleef ook maar een weekje.

We zijn naar linlithgow palace geweest waar Mary queen of scots was geboren, dat was heel mooi! Alleen het was heel jammer dat het niet volledig in takt meer was.

Mochten jullie Edinburgh nog gaan bezoeken zal ik zeggen dat je de closes in moet gaan, je hebt er zoveel en het zijn bijna allemaal gratis museums.

Inverness is ook heel mooi alleen wij zijn daar nooit heel lang, wij gaan meestal gewoon door naar loch ness.

Cawdor castle is ook een heel mooi kasteel, vooral de tuinen daar zijn heel gaaf om te zien. Ik weet niet precies hoe duur een kaartje daar is want wij mogen daar altijd gratis naar binnen omdat het bij onze clan hoort. :+

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Roadtrip door Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:29

Mijn familie is niet zo nauw betrokken meer bij de clans dus helaas geen gratis kaartjes :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 22:41

maaikemuis schreef:
Qimm schreef:
Wij willen volgend jaar 2-2,5week gaan. Ontzettend zin in al! Maak me alleen zorgen om de madges


Avon Skin So Soft opsmeren en je bent al een stuk minder aantrekkelijk!

Ik sprak in Mei een Schotse en blijkbaar hebben ze het bestanddeel eruit gehaald wat zo goed hielp tegen die beesten!

Qimm

Berichten: 15225
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Roadtrip door Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 22:45

Maar waarom?! O_o