Sorry dat jullie zo lang op de foto's hebben moeten wachten! Ik ben inmiddels begonnen met mijn studie en heb het daar erg druk mee. Maar, hier zijn ze dan.
1 van de beeldschone meertjes die we tegenkwamen, op weg naar de Plain of Six Glaciers.
Een foto van de voorkant van het theehuis, waar we trouwens ook nog een groep Nederlanders tegenkwamen. Klein wereldje is het toch...
Op de menu kaart stond informatie over door wie en hoe het gerund wordt. Erg interessant vond ik dat!
(ik ga nu even een beetje kriskras door de tijd ) Het adembenemende uitzicht vanaf de Suspension Bridge in Vancouver, op 70 meter hoogte boven het regenwoud...
Onze eerste aankomst op het vliegveld in Calgary, waar we later nog een paar keer zouden overstappen. Het was wel duidelijk dat we in cowboy land waren aangekomen.
Het uitzicht vanaf Castle Mountain (Rocky Mountains) was sowieso al prachtig, maar wat een grappige extra was dat beneden er een deel uit het bos was gekapt - precies in de vorm van een hartje.
Het pad richting het uitkijkpunt van Castle Mountain werd bevolkt door deze schattige langoren!
Tijdens de hike naar de zandduinen van Farwell Canyon (de auto stond een paar kilometer er vandaan geparkeerd omdat je er met de auto niet kunt komen), dachten Antje - de vriendin waarmee ik dit hele avontuur heb ondernomen - en ik, dat we wel even een stukje konden afsnijden. Dat resulteerde in deze foto, de slappe lach, een boel schrammen en de wijze les dat we gewoon op het pad moesten blijven.
Een onderonsje met DJ, nadat 'ie zo hard had gewerkt als model
Deze jongens gaven een show op de rodeo met hun crossmotoren. De vorige dag was de show niet doorgegaan vanwege te harde wind, maar gelukkig konden wij er op zondag van genieten! Ik geef eerlijk toe, er waren een paar momenten dat ik niet durfde te kijken.
Alle vlaggenrijders op een rij, vinden jullie die roze outfits ook niet geweldig?!