.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Re: Macedonië struga/ohrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 13:04

Ik geniet altijd van reisverhalen. Dus dank aan allen!

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 07:38

Even een schopje!

Lees dat de een voorkeur heeft voor Struga en de ander Ohrid.. Iemand advies? Gaan met zn drieën (waarvan 1 nog onder de 1). Zag op internet Beograd, sprak me wel aan. Maar kennis zegt dat er meer te doen is in Ohrid. En welke excursies zijn te doen met een kinderwagen of draagzak oid? Dus niet heeeeel inspannend.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 08:56

Ik zou naar ohrid gaan. Hotel oaza inn is superleuk! Taxi naar stad kost 1.50. Saint naum zou ik doen. En door de stad lopen.
Je kunt verschillende dingen doen. Erg leuk hoor.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 17:24

Als je naar ohrid of omstreken gaat wel even goed kijken welk hotel je pakt, het hotel waar ik in zat was heeeel fijn maar niet als je een buggy iedere x de heuvel op en af moet slepen. Struga en Ohrid zijn beide leuk, liggen beide aan het meer, struga is kleiner dan ohrid maar zoals raket aangaf pak je voor 1,50 de taxi. even goed kijken welke taxi je pakt er rijden namelijk ook illegale taxi's (wel goedkoper, maar ehh mijn moeder en ik pakte die per ongeluk en we voelde ons echt niet op ons gemak) s.t naum is goed met de draagzak te doen, ook leuk voor kinderen die wat ouder zijn, je gaat namelijk met een grote boot er naar toe en dan bij st naum nog in een klein bootje over de natuurlijke waterbronnen. verder zou je even goed moeten kijken wat geschikt is, veel excursies zijn vrij actief