Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grit schreef:Welke grotten zijn het beste bevallen om te bezoeken?
EllaBellaah schreef:Ik kom al best lang op Menina en dit was de eerste keer dat ik het gehoord heb. De eigenaar is inderdaad wel altijd naar een manier op zoek om zijn camping nog groter temaken, de groep vaste gasten waar wij ook bij horen vinden dat maar zonde. Het was zo'n leuke persoonlijke camping, dat is het nu ook nog wel maar veel minder.
Grit schreef:Wij zitten nu in Kranjska Gora. Aangenaam verrast, het plaatsje is een stuk drukker en levendiger dan ik had verwacht. Vanmiddag vooral rond gefietst, wat hier erg goed te doen is.
[ [url=m/8QzEOH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grit schreef:Die staat op het programma, samen met een stuk van de Soca trail. Vandaag met de fiets in Gozd geweest, maar het was te laat om nog aan de wandeling te beginnen. Ik zal trail 6 onthouden.
En we zullen ook nog wel naar Bovec en Bled rijden, dat is vanuit hier ook goed te doen.
_Laura_ schreef:Ik kom even binnenvallen, maar ik heb een supergave tip voor Slovenië. Ik ben net een week terug van onze interrailreis en in Slovenië zijn we een week gebleven, zo'n prachtig land! Wij verbleven in Radovljica en kwamen op een gegeven moment op een blog tegen dat je daar zo'n 8 km vandaan kan boogschieten. En dan niet zomaar boogschieten op zo'n normaal target, maar echt op 3D modellen van dieren. Je kon voor 20 euro (10 euro als je je eigen spul hebt) met een Sloveens boogschietkampioen het bos in waar een parcours staat uitgezet van zo'n 30 dieren. Echt ongelooflijk vet om te doen en je bent zo 3 uur zoet!Het bestaat pas een jaartje voor "buitenstaanders" (normaal gesproken is het alleen voor wedstrijden) dus er is nog niet zo veel over te vinden maar ik raad het dus zeker aan als iemand naar die omgeving gaat.