Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smileydees schreef:je schrijft idd heerlijk om te lezen!
CastaMickey schreef:Ondertussen zit ik hier mijn eindexamen voor te bereiden, kom ik dit soort prachtige plaatjes tegen![]()
Hoe jaloers wil je me hebben
WildDreams schreef:Even een oproepje vanaf Meike
Vanaf minimaal 15 juni (eerder mag ook al, maar dan wel tot minimaal eind juni) zoekt ze nog hulp hier, voor minimaal 2 weken. Wie interesse heeft kan mij een PB sturen!
countrygirl schreef:Laat zien WildDreams... mammatuswolken...
Ik was shoppen in Grândola, maar zag wel vanuit het zuiden allemaal blauwzwarte luchten aankomen, net onweer hier.
Heerlijk he, zo af en toe stormchasen)
Ben benieuwd naar je foto's!
Maureen95 schreef:Hoe duur is de heenreis en de terugreis? Ik zou heel graag willen maar geen idee hoe duur alles in totaal is
countrygirl schreef:Zozo... wat een prachtige foto's zie ik hier voorbij komen!
Heel mooi WildDreams, je kunt supergoed fotograferen!
Ging het een beetje vandaag met al die slagregens? Of viel het mee bij jullie?
hier paar onweersklappen. Morgen nog wat gedonder met regen...
Volgende week stuk warmer!
Enjoy!
Jespri schreef:Jammer van de kittens.Prachtige foto's zeg!
Bootsiebob schreef:Wat een geweldig leuk topic, mooie foto's, prachtige paarden, geweldige natuur en je hebt een vlotte schrijfstijl![]()
Ik volg mee. Wat heb jij het daar fijn zeg! Jammer dat de kittens het niet gered hebben. Moederkat heeft dan toch goed aangevoeld dat ze erg zwak waren. Gaat het goed met de hond of mist hij ze erg?
WildDreams schreef:Even een oproepje vanaf Meike
Vanaf minimaal 15 juni (eerder mag ook al, maar dan wel tot minimaal eind juni) zoekt ze nog hulp hier, voor minimaal 2 weken. Wie interesse heeft kan mij een PB sturen!