Dat bonnenboekje heb ik wel gevonden! Als je op de homepage bent, moet je iets naar beneden en dan kun je je aanmelden, dan krijg je die couponnen via de mail
Sammie
Geplaatst: 17-02-16 12:29
ja gevonden! Thanks. Nu nog ff wachten op de kortingsbonnen
vorig jaar zaten er in het boekje (of de tas??) van de hhb wel akties voor de 9mnd beurs. Wilde toen nog een gratis lepeltje ophalen voor iemand anders, maar die gingen zo snel dat ze al op waren tegen de tijd dat ik ging
Alwiene
Geplaatst: 17-02-16 13:40
Rebecca schreef:
Miss etam hoofsponsor terwijl ze bijna failliet waren
Ik ben scheel maar zie de auto drop niet , ze klnken lekker
Die staan ook niet in het boekje, dat van het boekje zei ik omdat je naar de Blokker vroeg. Op de site van de HHB staat een lijst met exposanten, bij sommigen staat er info bij over het product waar ze mee staan en daar heb ik dus die informatie van autodrop vandaan
Normaal is er ook altijd zo'n boekje van de 9 maanden beurs ja dus dat denk ik wel.
Ja daar ben ik ook benieuwd naar, alleen is hij deze keer niet gratis, en vorig jaar wel. Toen heb ik hem wel meegenomen, maar nu kost het je uiteindelijk 2,50 dus ligt er echt heel erg aan wat voor producten het zijn.
Ik kom nu trouwens toevallig de foto van de buit van vorig jaar tegen, maar ik zit te twijfelen of ik m vorig jaar wel heb meegenomen Kon je via een actie het hele geld terug vragen? Dan heb ik m denk toch wel meegenomen. Ik zie op de foto nl. bolle goed bezig, pak rijst, drinkpakjes en een plenty keukenrol staan (die laatste was trouwens wel super qua kwaliteit)
je komt met spul thuis joh , helft is al op onderweg
Alwiene
Geplaatst: 17-02-16 19:15
Mocht iemand nog geen ticket hebben ik heb er 1 te koop voor 10 euro. Staat ook op MP dus geen idee hoe snel die weg is. Ik hoop snel natuurlijk hahaha.
Jammer Alwiene , ook jammer dat het er zo kort maar is
lekker je hoofd verzetten , pas op dat je hem niet verliest in de drukte. De trollies zijn echt irritant uh gewoon schop geven en se workshops geen ervaring mee , de eert (je verdriet weg) hal zou net wat voor je zijn
Nancy lekker even een dagje er tussen uit Doet een mens goed
Alwiene
Geplaatst: 17-02-16 21:39
Hey hey hey trolleys zijn niet irritant, alleen de trolleys waar zo'n bulldozer vrouw die nergens op let aan vast zit. Mijn trolley is niet irritant Weet je wat pas irritant is, mensen die bijna opzettelijk hun tenen onder je trolley parkeren hoe goed jij ook oplet
Maar een trolley is wel zwaar ideaal als je niet een heel pijnlijk lijf van het sjouwen wil krijgen. En dan nog loop ik meestal na een poosje even naar de auto om de eerste lading te dumpen