.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 00:05

Nagini schreef:
Eind Maart/April: 3/4 weken Nederland
September: Bali voor een week of misschien 2 (bruiloft).
Oktober: Whitsunday Islands voor een week (verjaardag vriend)
December: Vietnam/Thailand/Laos.. beetje afhankelijk van tijd en spaargeld.

En dan tussendoor in Juli ofzo Sydney/Melbourne/Brisbane (mijn verjaardag).

Oh en ik ben net een week terug uut Nieuw Zeeland. Herinner me net dat t toen al 2016 Was haha

Jij gaat voor een verjaardag slechts een week naar whitsunday islands? Das al iets van een dag of langer om daar toch te komen?

Ow wacht woon je in Australië (las je profiel) dan is dat wel te doen natuurlijk.

Nessie

Re: Jouw vakantieplannen voor 2016..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 10:54

Bij ons is de route aangepast. Eerst in mei nog even een tripje naar Ibiza. Dan in oktober LA, Las Vegas, San Fransisco en alles eromheen (als de grand canyon etc), dan vliegen we door naar Hawaii waar we naar Kauai en Oahu gaan :)

En hoe dat soort dingen betaalt worden, werken en veel sparen!

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 11:06

3 tot 7 okt een mid weekje texel met de paarden.
Verder nog niks op de planning staan.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 11:28

In augustus naar Zuid Frankrijk, 23 dagen :) Ga nog gezellig met m'n ouders mee dit jaar. Hoop alleen dat mijn werk m'n vakantie accepteert anders kan ik niet op vakantie..

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:03

Ingecheckt :p off to nicaragua!

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:17

Mijn vakantie dit jaar wordt de Zwarte Cross *\%/*

Edit: Overigens afgelopen herfst 3 maanden in nieuw zeeland stage gelopen en rondgereisd (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 12:02

Ik moet op werk ook nog melden wanneer ik op vakantie ga. Als het niet uitkomt dan moet ie mn contract maar tot net ervoor laten lopen :') Heb besloten om eens te gaan genieten van het leven. En zolang ik geen droombaan heb, laat ik dat niet in de weg staan. Nu ik toch terug bij hotel mama zit, kan ik daar maar net zo goed gebruik van maken...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:55

CalvinenGino schreef:
Ingecheckt :p off to nicaragua!

<3 <3 <3
Gaaf, ik ben er een aantal jaar geleden geweest, prachtig gewoon!

En hoe iedereen het doet, ik vraag het me ook af. Nog niet zozeer qua geld, maar wel qua vrije dagen. :=

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:59

In juni midweek Barcelona en in juli 10 dagen Kroatië! {:}

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 15:06

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:13

Hier waarschijnlijk 2 weken naar Turkije, kunnen we luxe weg en net iets voordeliger dan andere landen :j
Eventueel heb ik Egypte nog als optie open staan.
En gok dat we in Juli zullen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:24

Nessie schreef:
Bij ons is de route aangepast. Eerst in mei nog even een tripje naar Ibiza. Dan in oktober LA, Las Vegas, San Fransisco en alles eromheen (als de grand canyon etc), dan vliegen we door naar Hawaii waar we naar Kauai en Oahu gaan :)

Zorg voor San Francisco voor een goede jas. Het merendeel van het jaar is het daar aardig mistig en frisser dan je zou verwachten :=

IsabelHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:25

Ik zit te denken om weer op surfcamp te gaan in Frankrijk.. Alleen nog even sparen haha

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:32

Ik ga dit jaar:

In april een week naar London;
In mei een week naar Zweden (het noord Zweedse landschap Hälsingland, provincie Gävleborgs Iän);
In juli drie weken naar Frankrijk. Soort 'road trip', waarbij we onder andere drie dagen Sancerre (zomerfeesten van de nieuwe wijnoogst) en minimaal twee dagen Parijs mee pakken. Verder ligt onze route door Frankrijk nog niet vast.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:33

Net terug van een weekje skiën in Oostenrijk. April 4 nachten Reykjavik, lekker de natuur in.
Aug sept naar Australië om een vriend te bezoeken aan de oostkust en nog een week het zuiden.

Niks te klagen gelukkig!

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:35

Over 4 weken met mijn vriend op wintersport, een week naar Oosterijk. *\o/* In de zomer ook nog een week naar Spanje.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 00:14

Dagen verlof is hier ook een drama. 20 dagen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 00:19

M'n moeder heeft gevraagd of ik bij haar thuis op de kat en de jack russel wil passen.
Dat gaan we dus hoogstwaarschijnlijk doen, poezenbeest gaat dan gezellig mee en zal vermoedelijk weer volop gebruik maken van het balkon en ik gooi er denk ik weer een kinderbadje neer zodat ik wanneer de zon wat zakt lekker daar kan chillen met de voetjes in het water en bbqen. :D

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 06:04

Over 2 weken op wintersport (Tsjechië)

In april eerst naar Cyprus voor een training en daarna voor een maand of 6 naar Malta om te werken!

Half oktober naar Zuid Afrika voor 18 dagen!

En met vriendinnen staat er nog een paar dagen Napels op de planning, we moeten alleen nog boeken :+

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 10:52

poes schreef:
Dagen verlof is hier ook een drama. 20 dagen.

Zo.. ik heb gewoon het dubbele :=
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel uur je werkt per week.

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:51

Varekaj schreef:
Nessie schreef:

Zorg voor San Francisco voor een goede jas. Het merendeel van het jaar is het daar aardig mistig en frisser dan je zou verwachten :=

Zo schijnt Mark Twain ooit te hebben gezegd: "The coldest winter I ever spent was a summer in San Fransisco" :')
Toen ik er een paar dagen in augustus was, was het rond de 20-25 graden en prachtig weer. Een welkome afwisseling na de hittegolf die we in Oregon hadden. Maar m'n broer die daar toen een paar maanden zat zei wel dat dat echt een uitzondering was, meestal is het er mistig.

Leuke vakantieplannen allemaal zeg! Ben wel een beetje jaloers op alle verre reizen, daar heb ik nou niet echt tijd en/of geld voor. Maar dan blijft er wat te dromen 8-)

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 12:04

Ik ben vier keer in San Fransisco geweest en de enige keer dat het lekker weer was, was in december :). Het is echt een vreemde stad op weer gebied dan!

Ik ga in de zomer een weekje naar een onbewoond eiland in Schotland. Een vriendin gaat daar vijf maanden werken (ok dus niet helemaal onbewoond maar ze is de enige). Er staat een oud klooster op en dagelijks komen een paar boot landingen toeristen om het te bekijken. Heb er heel veel zin in :).

Verder weet ik het nog niet, mogelijk een lang weekend Budapest of een andere Europese stad!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 12:09

Onze vakantieplannen zijn vooral culinair gericht dit jaar. Je moet ergens keuzes maken :')
Dus plan:

eind feb: midweekje overijssel in een huisje met de honden
Mei: weekendje Bray/Londen en eten bij Fat Duck *\o/*
Augustus: midweekje Zwolle en eten bij Librije *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:04

Ik ben er in juni 2007 geweest. Lopen zweten als een idioot in Los Angeles, Phoenix, Las Vegas, Death Valley (DUH :') ) en noem maar op, en dan kom je in San Francisco aan. Je waait haast weg, je ziet geen hand voor ogen door de mist en het was er amper 12° die dag. De dagen nadien iets zachter, maar alsnog geen straaltje zon. Maar wél een hele leuke stad :D

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:13

In juni een week (of 10 dagen, nog niet over uit) all inclusive naar Turkije. :)