Veel plezier en goede reis dames ! En Aikon , als het zo mag zijn ... wel foto's spammen als Arthur verhuisd naar Zweden hoor
Have fun! Zweden is prachtig. Rijd er regelmatig heen, beroepsmatig met de vrachtwagen. Succes samen! En geniet!
minikatje schreef:Ik heb het mobiele nummer van de ts Stuur vanavond een smsje om te vragen hoe het gaat. Graag!
Stille meelezer kruipt onder steen vandaan: Heel veel plezier! Vergeet niet te proosten op een geweldige reis
minikatje schreef:Ik heb het mobiele nummer van de ts Stuur vanavond een smsje om te vragen hoe het gaat.Leuk! Ben benieuwd.
minikatje schreef:Ik heb het mobiele nummer van de ts Stuur vanavond een smsje om te vragen hoe het gaat.Nog contact gehad?
Ts reageert niet op sms, volgens mij is haar mobiel zo ouderwets dat het niets meer ontvangt zodra ze de grens over gegaan zijn
Is die van jou ook ouderwets dan? Ik vind het wel jammer dat ik nog niets gehoord heb. Ts is mijn zus dus enige "bezorgdheid" is er wel! Maar goed, geen bericht is goed bericht denken we altijd maar..
Haar reismaatje heeft gepost dat ze haar iphone meenmeemt. Dus die zou wel internet moeten hebben als er ergens wifi is.