MarMarieke schreef:oester schreef:Ik meld me ook! Vorig jaar naar Portes du Soleil geweest. Daar voor het eerst op ski's gestaan![]()
maar na 2 dagen toch wel de smaak te pakken hahah. Was echt een heel mooi gebied! Alleen avonds vrijwel weinig te doen. Dit jaar gaan we naar Gerlos.
Zit net een beetje te googelen voor wintersport kleding. Vooral leuke pully's/thermo kleding. Iemand tips?
Dan zat je niet zo ver van mij vandaan, vind je het een leuk gebied?
Nou wij hadden vorig jaar super veel geluk met de sneeuwval. Waren daar 2e kerstdag en toen lag er net voor het eerst een dik pak sneeuw, maar mede daardoor waren ook nog een paar pistes dicht daar. Wij hadden wel een grote ski-pas dat we overal naartoe konden. Dus we hebben flinke tochten gemaakt! Ook kun je daar dus makkelijk naar Zwitserland skiën enzo. Ik ben eigenlijk echt nog een leek wat skiën betreft, maar ik heb een hoop mooie gebieden gezien!

Ik heb nu wel 2 (of 3) goedkope thermo shirts, en die zitten prima! Maar die zijn ook heel suf haha. Dus daarom dacht ik nog aan een leuke met een felle kleur ofzo. Zag er al een paar voorbij komen van Craft idd!