Pinkpop 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Pinkpop 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:47

Ik vind de line-up super en ben nog nooit op Pinkpop geweest. Twijfel.. :P

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:50

Ik vind de line up van zaterdag super, maar ik heb geen zin om alleen te gaan.

Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest en het is echt super gezellig.

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 00:55

Ik wil zaterdag echt heel graag.. Hopelijk wil mijn zus dan mee.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:32

Mijn vriend wilde eigenlijk het hele weekend gaan, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. De zaterdag vind ik nog wel leuk, maar mijn vriend wil per se naar de foos en die staan natuurlijk weer op zondag. 180 euro vind ik dan wel heel veel geld als het je tegenvalt, maar 95 ook voor alleen een uurtje van de foos...ik heb het hem beloofd, dus het zal dus een dagkaart voor zondag worden, maar van mij had het niet gehoeven :-)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:49

Vergeleken met vorig jaar is het ook een tegenvaller, maar de line-up van vorig jaar was ook echt geweldig!
Wij gaan hele weekend, er zijn elke dag artiesten die we willen zien, en vind alleen de vrijdag wat minder, op de laatste 3 na dan :+.

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:54

Ik vind de line up wel heel tof eigenlijk :D Vooral de zaterdag, daar word ik heel gelukkig van :)

Wij gaan ook voor weekendkaarten. Laatste keer dat ik geweest ben was 2011 volgens mij dus heb er wel heel veel zin in!

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:55

Die line-up is geweldig! Ik wil ook! :D Ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

Indra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:01

Vrijdag valt mij tegen, maar zaterdag en zondag _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Geldboompje where are you -O- Ik ga heel pijnlijk voor alleen de zaterdag. afgelopen twee jaar wel heel weekend geweest

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:43

Ess_Ramona schreef:
(...)vind alleen de vrijdag wat minder, op de laatste 3 na dan :+.

Ik twijfelde dus serieus of ik voor Elbow, Slash en Muse nog een dagkaart zou kopen (Muse-fan), maar € 95 + bijkomende reiskosten gaat toch wel iets te duur worden... :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:46

He jammer Mirjam, anders hadden we kunnen meeten haha!
Rest van het weekend is thankgod wel goed, dus daarom gaan wij wel!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:53

Ik vind de line-up erg mager. Maar pinkpop word te commercieel en de commerciële muziek veranderd. Ik vraag me dus af hoelang t nog blijft bestaan zoals ooit se bedoeling WaS. Er Is al veel volk die niet begrijpt hoe men pinkpop en soort gelijke festivals hoort te vieren en hoe je je gevraagd tegenover andere. Het Is namelijk normaal dat jij bv op andermans Had staat en de gene van de hand sorry zegt(bij wijze van) zo met liefde en respect. Geen gezeur als je probeert naar voren te komen en je even stil staat voor iemand. Ik ben serieus al verschrikkelijke mensen tegen gekomen... Helaas... Maar goed, ik ga zoals elk jaar dus :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:20

Alexandra; ik snap wel wat je bedoeld. Er lag vorig jaar tijdens Ed Sheeran iemand op de grond te slapen (we stonden best ver weg van het podium op een rustiger stukje) en toen gingen een paar mensen gewoon over die man heenlopen :o maar verder heb ik er zelf eigenlijk weinig last van gehad.

Ik vind de zondag opsich nog wel leuk, maar ken niemand met dezelfde muziek smaak. Struggles. :'(

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:55

Vriendin hier zegt ook af maar ik wil zo graag het hele weekend :(

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:57

Lastig..

Dit wordt mijn 4e jaar naar Pinkpop en moet zeggen dat ik nog geen lastige mensen tegen ben gekomen..

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 17:03

aangezien ik mijn bericht op mn telefoon typte en ik net schrik van de fouten :P maar het niet meer kan veranderen herhaal ik het nog eens maar nu GOED . sorry hihi

Ik vind de line-up erg mager. Maar pinkpop word te commercieel en de commerciële muziek veranderd. Ik vraag me dus af hoelang t nog blijft bestaan zoals ooit de bedoeling was. Er Is al veel volk die niet begrijpt hoe men pinkpop en soort gelijke festivals hoort te vieren en hoe je je gedraagt tegenover andere. Het Is namelijk normaal dat jij bv op andermans Hand staat en de gene van de hand sorry zegt(bij wijze van) zo met liefde en respect. Geen gezeur als je probeert naar voren te komen en je even stil staat voor iemand. Ik ben serieus al verschrikkelijke mensen tegen gekomen... Helaas... Maar goed, ik ga zoals elk jaar dus :)

Boself: bedoel jij dat dan nu als negatief iets of juist positief. Ik weet namelijk niet of het goed over gekomen is. Ik bedoel het namelijk zeer positief dat de mentaliteit alles behalve vijandelijk is.
Het is ja normaal als je op iemand hand staat dat jij sorry zegt want jij let niet goed op, maar op pinkpop en soortgelijke festivals gaat het een stapje verder en zeggen hun nog bijna sorry. Dat is de sfeer die mij rock festivals zo leuk laat vinden. De make pace nog war instelling zeg maar.
Wijken voor elkaar, elkaar net zoveel gunnen als jezelf etc.
Ik mis het soms want het word met de jaren steeds minder.
maarrrrr zaterdag ga ik mijn kaartje halen iig :D

Ess_ramona: lastige mensen maak je ook niet snel mee gelukkig, wel mensen die wat meer asso zijn, niet de juiste instelling en enorm boos worden als je tijdens een optreden langs hun loopt en/of je even voor hen stil staat.
ook niet super veel maar in verhouding met 2002 (mijn eerste keer) en voor mn moeder de jaren ervoor toch wel een heel stuk meer.

Ik ging eens met mn moeder bij een optreden naar voren, het hing even vast dus stond stil bij 2 dames, ik zorgde al ervoor dat ze langs me konden kijken en ze geen elleboog in hun gezicht hadden of iets (ik had mn moeders tasje vast zodat we elkaar niet kwijt raakte) nou de gezichten die die dames hadden sneden gewoon, zo erg. Vervolgens mommelde ze wat en SLOEGEN (serieus) mn hand van haar tas terwijl ze er echt totaal geen last van hadden, het niet in gezichtsveld lag en niet eens tegen hun aan. Die onzin hoort niet thuis daar klaar :)
gelukkig kom ik ze ook niet dagelijks tegen al zijn ze er meer met bepaalde soorten muziek :D 2008 blijft voor mij het gezelligste jaar ooit

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:46

Ik wil dit jaar ook heen, ga voor het eerst. En wil graag meteen het hele weekend!
Gezellig op de camping :P
Zaterdag meteen kaarten bestellen, weet iemand hoe snel dat uitverkocht is? moet ik er meteen om 10uur s'ochtends bij zijn??

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:49

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het dit jaar uitverkocht zal zijn... gezien vorig jaar slaan veel mensen een jaartje over!
Wel heb je kans dat de server van ticketmaster overbezet is, dus pas op!

Mijn vriend haalt ze, ik moet zelf werken en hij gaat naar de winkel. Hij rijdt even 100 km voor kaartjes, want in Gelderland zijn ze amper te krijgen..

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 19:10

Ik moet ze bestellen via ticketmaster, dus dat word dan nog wat :P
Maar bij mij in de buurt zijn inderdaad ook geen fysieke verkoop punten helaas.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 02:34

lovemaylo schreef:
Ik moet ze bestellen via ticketmaster, dus dat word dan nog wat :P
Maar bij mij in de buurt zijn inderdaad ook geen fysieke verkoop punten helaas.

Opzich maakt dat nu niks meer uit. Voorheen Had je kleurkaarten (elk voorverkooppunt had dus kaartjes voor hen gereserveerd)
Vorig jaar zijn ze hiermee gestopt, daardoor heb ik ondanks de uren in de kou midden in de nacht geen kaartje gekregen. De winkels moeten het nu ook van ticketmaster halen en ook nog uitprinten. T gaat thuis Bij sneller, in de rij staan optijd geeft je geen garantie meer om daadwerkelijk kaartjes te krijgen helaas.
Btw we mogen dit jaar maar 4 kaarten kopen per transactie inplaats van 6. houd daar rekening mee als je met meer samen koopt :) dan moet je 2x betalen en kaartjes kopen

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 09:55

Ik ga zowieso weekendkaarten kopen. Weet nog niet zeker of ik de zaterdag ook ga maar Muse en de Foos moet ik gewoon zien. Daar zou ik alleen al voor gaan! Hoewel op zondag de counting crows en one republic ook wel erg gaaf zijn!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 00:58

Hoi meiden, mag ik hier even wat vragen?

Mijn broertje is een mega muse fan maar we hebben beide nooit kaarten voor zo'n groot iets gekocht. Heeft iemand tips?
Hoe laat moet hij inloggen, uur of 6? En dan gewoon wachten tot 10 en dan klikken of zo?

Zag dit topic toevallig staan, hoop dat jullie me kunnen helpen!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 01:59

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 10:57

Ik zit klaar om kaarten te kopen. Hoop ik :+ Voor de zaterdag. Mijn vrienden wilden niet mee dus maar een topic op bokt geopend: [ENT] Eenzame festival-/concertgangers
Dus voor degene die ook niet alleen willen... :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 10:58

Ik zit ook klaar.. :))

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 11:01

Ik zit in de wachtrij, spannend :):)