Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yucca schreef:Dat is zeker waar sadekeshia! Maar ik denk dat ze eerst even moet bedenken wat ze écht wil. Is dat als groom aan de slag, of wil ze echt iedere dag rijden en daarin beter worden?
Delphi schreef:Wat voor opleiding heb je na je middelbare school gedaan en afgerond met een diploma? Ik lees hier namelijk best wat 'commentaar' op het feit dat je geen diploma zou hebben. Klopt dit? Heb je na je middelbare school verder geen diploma's?
Ik zou het toch wel erg belangrijk vinden dat je in ieder geval een (liefst 4 jarig) MBO diploma zou hebben.
Anders zou ik je toch aanraden om je eerst te richten op een studie en deze helemaal af te maken. Anders ga je daar vroeg of laat echt spijt van krijgen!
fleurtjeuh schreef:Ik wil het wel, maar ik DOE het niet.
Daar is een verschil in.
slimmerik schreef:Delphi als je in de berichten van de TS het woordje diploma zoekt kun je vinden dat ze geen enkel diploma heeft.... Wel 3 opleidingen vroegtijdig afgebroken en twee baantjes in buitenland vroegtijdig afgebroken....
fleurtjeuh schreef:Voor jullie klinkt dit allemaal misschien als geen doorzettings vermogen.
Maar ik voel me hier echt rot, en ik typ dit momenteel met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel.
Ik heb geen vrienden of vriendinnen, mijn ouders begrijpen mij niet. Ik heb gewoon echt niemand.
En dat doet zeer.. Heel veel zeer..
fleurtjeuh schreef:Ik wil best weer een opleiding gaan doen. Maar ik ben een slecht schools persoon, dus ik heb een opleiding nodig waar ik mij in kan vinden. Waar ik echt voor kan gaan, en wat mijn passie is.
Anders weet ik dat ik het niet weer vol zal houden.
Voor jullie klinkt dit allemaal misschien als geen doorzettings vermogen.
Maar ik voel me hier echt rot, en ik typ dit momenteel met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel.
Ik heb geen vrienden of vriendinnen, mijn ouders begrijpen mij niet. Ik heb gewoon echt niemand.
En dat doet zeer.. Heel veel zeer..
nientje78 schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/286663/stag ... ook-intern
en volgens mij las ik ergens dat ze op een paardenbedrijf in Denemarken op zoek zijn naar iemand.
fleurtjeuh schreef:Ik leer beter in de praktijk dan uit boeken.
Ook heb ik nooit een fijne sfeer gehad op school, gezien ik altijd gepest ben/buitengesloten werd.
Dit kwam ook niet ten goede aan mijn concentratie vermogen.