Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gisteravond met de man de huizes, die de paarden en de 4 collies (schapendrijven) traint, een korte rit gemaakt richting de bergen. DAT WAS GAAF! de zon stond mooi laag (gaat hier voorlopig niet onder), het uitzicht was geweldig. Volgende keer gaat de gopro mee. De paarden zijn echt hardcore, gewoon in hoog tempo over extreem off-road terrein heen, denk hierbij aan een hoop rotsen en kuilen! Op sommige punten ook door beekjes heen met veel keien erin, vaak diep uitgesneden dus een hele sprong omlaag en weer omhoog - no problemo, ze zijn hier veel gewend.Arsen schreef:Ben heel benieuwd wat het met de gopro opleverd! Vast spannender dan dat bakfilmpje. Gelukkig zitten jullie allebei stevig in het zadel.
Leuk zo'n 5 jarig project, heeft hij ook een naam?
Hopelijk niet naar haar karakter...
Het waait hier vandaag nogal hard, er is nog een ruimte binnenin de loods/stal die waarschijnlijk omgetoverd gaat worden tot een mini-binnenbak zodat we rustig wat met het peerd kunnen doen zonder weg te waaien.

Het is een heel lief paardje, errug gevoelig maar blijkt nu ook erg van geknuffel en geteut te houden! We zijn verliefd op die kraaloogjes... Vanaf nu een uurtje per dag ermee bezig, we hebben een klein binnenbakje geïmproviseerd in een loods, waar wij kunnen werken tot er gehooid wordt. Het is deze dagen erg koud (10 graden, voelt als 6), winderig en morgen gaat het ook nog regenen, dus een fijne oplossing! Deze dagen dus ook niet rijden, helaas. Hopelijk snel weer.
Samen met een collega/vriendin toen een dag met ijslanders op pad geweest, echt een super gave dag. Ook een dag bij de blue lagoon geweest, heeeeeeeerlijk

cam schreef:skvetta schreef:Ik ga jullie ook volgen! Veel plezier!
Zelf ben ik 2 keer op IJsland geweest, dat was een ervaring om nooit te vergeten!
Positief of negatief

we doen veel voltes in stap, ze zal dus wel wat spierpijn hebben.
echt een super tijd gehad. Ik vond vooral de natuur in het noorden prachtig! Op de terug weg de toeristische plaatsen bekeken
veel plezier! Voor je het weet ben je alweer thuis