Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
soloro schreef:Enige wat ik heb meegemaakt in het vliegtuig is turbulentie, maar dat vind ik niet eng ofzo
Wel heb ik van opstijgen tot landing ontzettende pijn in mijn oren (de hele vlucht lang). Heb nu 3x gevlogen en alle 3 de keren maar 2 uurtjes. Over 4 weken weer vliegen en zie er nu al tegen op omdat mijn oren gewoon zo'n pijn doen en moet nu 2,5 uur vliegen. Dus waarschijnlijk ook 2,5 uur pijn.
Mette schreef:Ik vind vliegen eigenlijk helemaal niet eng, maar de laatste keer was toch wat minder...
We vlogen naar Zuid Afrika (Johannesburg) via Parijs, maar helaas hadden we op Parijs enorme vertraging. Er werd (natuurlijk) niet gezegd waarom maar dat werd ons achteraf wel duidelijk
We vlogen met Airfrance en die hadden op dat vliegtuig overal camera's zitten. Eentje op de neus, op de staart, een camera onderop zodat je alles onder je zag. Heel leuk want zo zag je tijdens het opstijgen van alles. Na heel wat uurtjes in de lucht wilde ik nog een keer op de camera's kijken, maar toen deden ze het niet meer. Vreemd, mja, die schermpjes doen wel vaker raar dacht ik.
Toen we gingen landen zag ik naast de landingsbaan overal brandweer auto's staan, aan beide kanten en zodra we geland waren ging alles uit (licht/motoren). Na wat commotie kon de piloot ons vertellen dat we een hydraulisch probleem hadden en dat hij zijn best had gedaan om ons veilig aan de grond te zetten. We moesten alleen wel helemaal naar de gate gesleept worden want hij wilde de motoren niet meer starten. Nou toen waren we allemaal dolgelukkig dat we aan de grond stonden![]()
Achteraf kon het thuisfront ons vertellen dat we al uren niet meer te zien waren op flightradar.. Zo'n drie uur voor de landing foetsie, net zoals de camera's aan boord. Het duurde even voordat we bedacht hadden dat dat allemaal geen toeval was.