Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_boyke schreef:Korea en Japan, wauw haha, die heb ik nog niet vaak gehoord!
Petrichor schreef:Ik denk niet dat ik ooit ga emigreren, gezien mijn talen bar slecht zijn.
Maar als ik dat wel zou doen lijkt Australië mij fantastisch, het enige nadeel is dat Australië het gevaarlijkste land is qua beesten en laat ik nou niet zo gek zijn op de beesten die daar leven.
Zouden de beesten die in een land voorkomen jullie tegenhouden om daar naar toe te emigreren?
northequest1 schreef:Wih wonen nu 7 jaar in Nieuw Zeeland en zou NOOIT terug willen naar Nederland!Veel te gestrest, overbefolkt en veel te veel regels. Ik heb hier 10X de hoeveelheid opportunities die ik zou hebben gehad in Nederland.
Ik met toe geven dat het niet voor iedeeen is, ik ken meerdere NL's die terug zijn gegaan (ook hele gezinnen) aangezien het gewoon niet hun leven stijl is.
Als je wilt emigreren zou ik zeggen ga ervoor! Je leeft maar 1 keer. (je moet alleen niet heel close zijn met je weidere familie, koffie drinken is er niet meer bij....)
Petrichor schreef:Ik denk niet dat ik ooit ga emigreren, gezien mijn talen bar slecht zijn.
Maar als ik dat wel zou doen lijkt Australië mij fantastisch, het enige nadeel is dat Australië het gevaarlijkste land is qua beesten en laat ik nou niet zo gek zijn op de beesten die daar leven.
Zouden de beesten die in een land voorkomen jullie tegenhouden om daar naar toe te emigreren?
LisanneElena schreef:Petrichor schreef:Ik denk niet dat ik ooit ga emigreren, gezien mijn talen bar slecht zijn.
haha, die enge beesten ja!
Ik heb ooit een verhaal op tv gehoord van een Australisch meisje die ineens een tarantula in haar bed zag! Brr, daar word je toch ook gek van!
Ik durf er niet eens op vakantie door de beesten, al zou ik het wel heel gaaf vinden (het land zelf)!
Petrichor schreef:Zouden de beesten die in een land voorkomen jullie tegenhouden om daar naar toe te emigreren?
SpikkelFire schreef:Jammer dat jullie je er door laten tegenhouden, want als je niet helemaal de bush in gaat kom je bijna geen spinnen of slangen tegen.![]()
Wordt allemaal zo overdreven op tv en internet.