Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mirriezz schreef:Bijzonder, die parachutisten met vlaggen doen mij denken aan de "leg bags" die de paratroopers meedroegen! (ook weer zo'n item waardoor wat dingetjes mis gingen voor D-Day)
Voor iedereen echt een aanrader: boek Band Of Brothers, geeft echt (vanaf Amerikaanse zijde) de zwaardere momenten in de oorlog weer op een manier waarop je denkt dat je naast die mannen in hun foxholes zit.
Goede reis naar huis!
dat er nog veteranen zijn , en die veteraan Vince met de jongere ik op de borst wat een broekje wow hij was echt nog jong..
Ik ga nou kijken waar ik het mooist een foto album kan maken en bestellen want wil deze ervaring nooit meer vergeten en kunnen delen!
echt geweldige foto's! Zeker ook gezien dat het aantal veteranen elk jaar minder wordt, vind ik deze foto;s echt memorabel! In combinatie met de verhalen die je schrijft. Ik heb ervan genoten!

Ik wil inderdaad een album maken om er altijd even naar terug te kunnen kijken, altijd het er bij kunnen pakken in plaats van achter de laptop. Als je iets in handen hebt word het toch veel echter voor mijn gevoel!
Maar voor mij was dit topic het toch wel een extraatje/kers op de taart in deze tijd van docu's, nieuwsberichten en krantenartikelen over D-Day!