Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love1992 schreef:Sushilla88 schreef:Ik werk in Denemarken, dus vraag maar wat je wil weten!
Wat ontzettend gaaf![]()
hihi ik ben erg benieuwd, hoe het te werk gaat, merk je veel verschil in vergelijking van de Nederlandse stallen? (of is het een Nederlandse stal ivm Friezen?) Wat zijn de dingen die je moest regelen voor je er heen ging, of waar moet ik als leek rekening mee houden?
Het zou mijn eerste keer 'buitenland werk' ervaring worden, staan de Denen open om je wat te leren? ook bijvoorbeeld de taal? Ik kan communiceren maar mijn Engels is echt niet super zeg maar:o (Maar zou het super graag door te 'doen' willen leren).
Welk papierwerk moet je regelen? Mag ik misschien ook vragen of je er iets aan verdient of dat het genoeg is als 'zakgeld'?
Sorry voor al die vragen. Ik heb al jaren in mijn hoofd te willen gaan, maar werd elke keer tegen gehouden en wil nu gewoon mijn hart volgen en gewoon ervaren en 'gaan'. Dus ben nog erg zoekende naar informatie om de stap te zetten
Roosje_ schreef:Ik ben op dit moment voor 2 maanden in IJsland om IJslandse paarden te trainenik woon in bij een IJslands gezin. Bevalt super! Wat een prachtig land
Annash schreef:Na bijna 2 weken op mijn vingers gezeten te hebben kan ik mededelen dat ik een baan in Engeland heb gevonden en 2 juni begin
Annash schreef:Dat is ook spannend!
Ik ga werken voor Tradedoubler (http://www.tradedoubler.com) als advertiser response executive. Ik ben op dit moment hard aan het onderzoeken waar ik wil gaan wonen, liefst zo dicht mogelijk bij het bedrijf omdat ik geen auto heb in Engeland. Dicht bij een treinstation / loop- en fietsafstand dus. Mijn voorkeur voor woonruimte ligt dus in Telford zelf, waar het bedrijf ook zit. De eerste drie maanden wil ik sowieso gewoon een kamer huren, omdat ik ook drie maanden proeftijd heb. Stel het bevalt niet (van welke kant dan ook) dan zit ik nog niet met allerlei meubilair wat ik heb gekocht / versleept.
Darah3 schreef:Ik vergeet zomaar te reagerenAnnash schreef:Dat is ook spannend!
Ik ga werken voor Tradedoubler (http://www.tradedoubler.com) als advertiser response executive. Ik ben op dit moment hard aan het onderzoeken waar ik wil gaan wonen, liefst zo dicht mogelijk bij het bedrijf omdat ik geen auto heb in Engeland. Dicht bij een treinstation / loop- en fietsafstand dus. Mijn voorkeur voor woonruimte ligt dus in Telford zelf, waar het bedrijf ook zit. De eerste drie maanden wil ik sowieso gewoon een kamer huren, omdat ik ook drie maanden proeftijd heb. Stel het bevalt niet (van welke kant dan ook) dan zit ik nog niet met allerlei meubilair wat ik heb gekocht / versleept.
Super zeg! Heb je al gevonden waar je wilt wonen? Nog maar een maandje voor je
Wat gaaf MelisS! Waar ging jij heen?
Hier nog steeds contact met de twee au pair families.
Zit nog te wachten of ik het geworden ben bij één van de families