Ik ga ook meelezen, ik heb zelf absoluut niet zo'n ambities. Maar erover lezen doe ik graag.
janouk
Geplaatst: 05-03-14 09:02
Ketaki schreef:
ga je wel veel foto's spammen hier op bokt
Houd je er wel rekening mee dat niet iedere werkgever / paardeneigenaar het op prijs stelt als je foto's plaats. Ik zou wel eerst overleggen wat je wel en wat je niet mag plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Induna op 05-03-14 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt
annebe
Geplaatst: 05-03-14 09:23
Wat een prachtkans! Dit had je in mijn tijd nog niet, toendertijd ook wel gekeken of ik een soort gelijke baan kon vinden in het buitenland. Nu krijgen jongen mensen veel meer de kans om over de grens ervaring op te doen, leuk!!
Geniet van je tijd daar
IHN
Geplaatst: 05-03-14 09:24
Wat gaaf!! En zat na de zin van iemand dat je in Belgie gezeten had ff te lezen...ik dacht...dat kan toch echt niet dezelfde zijn??? Ik weet nog dat ik je toen wat drammerig vond in het begin...wereldkans en dan weer koude voeten en dan weer dit en dan weer dat....maar wat ben jij veranderd, zeg!!!! Wat een heerlijke positiviteit draag je nu uit. Super. Geniet van je nieuwe uitdaging!!!
Super Floor! Na je avontuur op een 'ranch in BE' (heb je daar paar keer gezien ), is dit wel totaal iets anders
Springen vind ik vet gaaf, maar durf het niet goed. Ben er dan ook niet goed in haha. Maar jouw filmpje is wel goed hoor, netjes gereden. Paard loopt ook echt netjes en gecontroleerd, dat doe ik je niet na hoor. En dat gaat alleen maar beter worden in Engeland! Echt zo gaaf!
Als het goed is, vertrek ik eind juni ook naar mijn buitenlands paardenavontuur. Dus ik snap je excitement!
Succes en veel updates posten hè!
fleurtjeuh
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-14 10:19
Jeetje! 5 pagina's alweer en ik ben nog nieteens weg!
Waar ga je heen tweety? En wie ben je als ik vragen mag :p
senna21
Geplaatst: 05-03-14 10:26
Tip: zorg wel dat je goed verzekerd bent, ook voor je werk!
fleurtjeuh
Verzekering ga ik inderdaad nog achteraan, maar dat zou ook in engeland kunnen.
Oeska
Geplaatst: 05-03-14 11:55
Engeland is een fantastisch paardenland! Super dat je gaat! Ik heb 7 maanden voor studie in Engeland gezeten, heb in die tijd 'gewoon' bij de studenten-rijclub gereden maar zelfs daar ontzettend veel geleerd. En leuke uitstapjes gemaakt naar de renbaan, prachtige groene, heuvelachtige cross-terreinen gezien en ga zo maar door. Dat heb je daar gewoon
Veel plezier, hopelijk gaat het goed bevallen. Ik volg in ieder geval weer