Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lins_Vetra schreef:Bedankt!![]()
Is het bij die organisaties ook mogelijk om de auto elders in te leveren dan dat je 'm opgehaald heb? We gaan geen rondje maken namelijk.
Bij Hertz zal dat wel kunnen denk?
Misschien maak ik me te veel zorgen, maar ik het al helemaal voor me: vanuit Denver weer terugrijden naar LA om de auto in te leveren
Edit: Voornemen 2014: leren LEZEN. Staat gewoon op de sites
Lins_Vetra schreef:Op Ticketspy zag ik ook leuke aanbiedingen. Misschien dat de aanbiedingen voor september nog komen.
Douraque schreef:Vanaf vandaag ticketsale bij arkefly, voor bepaalde data vertrek voor 30 juni op Orlando of Miami voor 399
Sicayes schreef:Leuk een USA topic!
Zwager+aanhang, vriend en ikzelf willen dit jaar een west coast tour doen ergens in oktober en zijn ons druk aan het orienteren. Het wordt ons van alle kanten aangeraden om zelf alles bij elkaar te boeken maar daar hebben we totaal geen ervaring mee met zo'n 'grote' reis dus het is nogal puzzelen voor ons![]()
We willen 3 weken, we zaten eerst te denken aan een rondje LA -LV - SF -LA (met tussenliggende steden uiteraard) maar denken nu dat beginnen in LA en eindigen in SF ons meer tijd geeft voor de tussenliggende steden en bezienswaardigheden (dus niet van SF weer terug naar LA en vanaf daar naar AMS)
Vraagje over de huurauto; We hebben totaal geen verstand van hoe groot/ruim bepaalde klasses auto zijn. Hebben jullie misschien een tip voor een auto ruim genoeg voor 4 personen + baggage? (we nemen geen olifantenkoffers mee)
Yasmine schreef:Voor 4 personen hebben wij altijd een minivan. Je neemt misschien geen grote koffers mee maar tijdens de reis koop je dingen, er moet een koelbox bij, je handbagage, losslingerende dingen...
Ik zie in je profiel dat je 23 bent - ik weet niet hoe oud je andere medereizigers zijn? Maar om een auto te huren in Amerika betaal je als -25 jarige altijd veel meer ivm verzekering. Daarom zou ik aanraden om zeker hier te kijken: http://www.drive-usa.de/rental-cars/ala ... ation.html Dit is zo ongeveer het goedkoopste aanbod om auto's te huren als je tussen 21 en 25 jaar oud bent en de prijs is incl. alle nodige verzekeringen en extra bestuurders. Een paar jaar geleden heb ik rondgereisd en een auto gehuurd, ik was zelf 21 en mijn vriendinnen max. 23, we hebben toen alle prijzen en bedrijven vergeleken en dit was by far het goedkoopste en betrouwbaarste
Douraque schreef:Vanaf vandaag ticketsale bij arkefly, voor bepaalde data vertrek voor 30 juni op Orlando of Miami voor 399
Cer schreef:Oh leuk, een USA topic.. ik krijg dit jaar mn eerste USA ontgroening met NY in september.. vorige week al geboekt dus nog een heeeeele tijd om er naar uit te kijken..
De westkust staat ook op t verlanglijstje, maar dat moet qua financien even wachten