Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mloes schreef:Jaaa wij gaan ook weer dit jaar![]()
![]()
![]()
Ik ga net als kuzznathalie zie ik, naar Oosterijk, Flachau. In de voorjaarsvakantie, en ik vermoed dat we met Noord-Nederland meegaan dus dat betekent 22 feb t/m 1 maart.
@kussnathalie: Waar verblijven jullie? Al vaker in Flachau geweest? Het wordt mijn vierde jaar daar, schoonfamilie komt er al 30 jaar ofzo.
Mitch_Beauty schreef:Ziet er wel tof uit zo'n studentenreis, nog maar even over nadenken! Vind het moeilijk allemaal....
Winged schreef:Dat heb ik dus ook. Zou met een vriendin gaan maar dat is elke keer niet zeker ivm haar budget. Super irritant want ik wil eigenlijk wel boeken.
Heb zaterdag in ieder geval een uurtje les op de borstelbaan. Wil gewoon mijn bochten goed krijgen. Wil zo graag op vakantie!
kuzznathalie schreef:Mloes schreef:Jaaa wij gaan ook weer dit jaar![]()
![]()
![]()
Ik ga net als kuzznathalie zie ik, naar Oosterijk, Flachau. In de voorjaarsvakantie, en ik vermoed dat we met Noord-Nederland meegaan dus dat betekent 22 feb t/m 1 maart.
@kussnathalie: Waar verblijven jullie? Al vaker in Flachau geweest? Het wordt mijn vierde jaar daar, schoonfamilie komt er al 30 jaar ofzo.
Hetzelfde verhaal als jijzelf! Schoonfamilie komt er al langer, voor mij wordt dit de 7e keer in/rondom flachau. Leuk zeg een bokker op de zelfde plaats zelfde tijd!
Waar we verblijven weten we nog niet. Jij?
Mitch_Beauty schreef:Winged schreef:Dat heb ik dus ook. Zou met een vriendin gaan maar dat is elke keer niet zeker ivm haar budget. Super irritant want ik wil eigenlijk wel boeken.
Heb zaterdag in ieder geval een uurtje les op de borstelbaan. Wil gewoon mijn bochten goed krijgen. Wil zo graag op vakantie!
Dat is ook erg vervelend ja! Is ze er wel zeker van dat ze mee wilt? Wintersport is nu eenmaal niet echt goedkoop...
Hoe bevalt zo'n borstelbaan?
Saintelette schreef:Fee - Gerlos - snowboard - 31/01 tm 08/02
Miccamaaike - Damuls - skieen - 22/02 tm 01/03
Capopjekop - St Johann tirol - snowboard en ski - carnaval
kuzznathalie - Flachau - skiën - 22/02 tm 01/03
Bastin - Gerlos - Snowboarden - 25/01 tm 2/2
Lucifertje - Blatten (ch) - snowboard en ski - 8/3 tm 15 mrt
Willemyntjee - Verbier (ch) - skiën - voorjaarsvak
Yucca- Frankrijk/Paradiski - Vallandry - skiën - 11-18 januari
S_imonee - Brixen Im Thale - Skiën - 22-02 t/m 01-03
Tuhan - Sölden - Skien - 11/01 t/m 18/01
DieL_Zor - Finland & Zweden - snowboarden - 1e sneeuw t/m jan
X_Biekeh_X - Frankrijk, Les Trois Vallees - skiën - 01/03 tm 08/03
X_Biekeh_X - Oostenrijk, Tirol - skiën - 06/04 tm 13/04
Adamootje - Oostenrijk, Saalbach Hinterglemm Leogang - snowboarden - 07/01 t/m 14/01
Morris - Frankrijk - skiën - Val Thorens
Miekelien - Frankrijk, Montalbert (La Plagne/Paradiski) - skiën - 22/02 t/m 01/03
Renateeee_ - Tsjechië, reuzengebergte - skien - 15/02 tot 22/02
Jakizi - koenigsleiten 27-12-2013 t/m 4-1-2014 en in het voorjaar ook nog 1 of 2 weken werken.
Daantjuh - Oostenrijk - Westendorf - Skien - 01-02 t/m 08-02
Saintelette - Oostenrijk - Westendorf - beide - 01-02 t/m 08-02
Wentos - Duitsland - Winterberg - Skiën - 03-02 t/m 07-02
Mloes schreef:Grappig! Ik weet niet waar we dit jaar zitten, aan de piste bij een lift, maar welke lift?Volgens mij die bij de Dampfkessel, Space jet 1 is dat toch? Wij gaan met z'n 6'en in een huis, vriend en ik, schoonzus en zwager en schoonouders. Veel van mijn vriend z'n familie (ooms, tantes, kennissen) gaan allemaal naar Flachau, dus we komen altijd superveel bekenden tegen op de pistes. Heel gezellig
![]()
Met hoeveel gaan jullie?
Winged schreef:Ze wil heel graag, maar of het lukt qua geld. Anders wil ze misschien van haar ouders lenen. Afwachten maar.
Borstelbaan ga ik zaterdag proberen... Voor het eerst met board. Wel al een keer met twee latten erop, maar dat is alweer even geleden. Moest toen wel heel erg wennen aan het evenwicht zoeken omdat de baan rolt. Als je valt dan kom je vanzelf bij de sensor die de baan laat stoppen trouwens.