Is weer eens wat anders dan dat saaie rechtuit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dormy schreef:[...] Terugreis werd de start afgebroken omdat een onderdeel in de staart van het vliegtuig niet functioneerde. Ze hebben het opgelost en we zijn met het zelfde toestel alsnog vertrokken (voelde ook niet erg prettig).
Laatste keer vliegen vond ik nog wel het engst. We waren bíjna geland, en op het aller laatste moment een doorstart gemaakt bijna verticaal omhoog. Wat bleek, er zat een vliegtuig onder ons op de landingsbaan! Verkeersleiding had een foutje gemaakt (dit was in Rotterdam).
Sindsdien, in combinatie met een andere hevige landing met schudden en geslinger, zijn de landingen dichtbij grond niet zo prettig 
Machtig.
maar dat komt denk ik omdat ik helemaal tussen de wolken zat en geen land zag dus niet merkte dat ik ik weet niet hoe hoog zat...
) maar nu komt nog het leukste..... In januari vlieg ik naar Curaçao
Vaak als je net een film zit te kijken of net slaapt, dan ben je ook zo weer wakker.. 
Had me al vast gesnoerd met de gordel, maar toch had ik het gevoel uit m'n stoel gelanceerd te worden. Stewardess ook bijna de gehele vlucht niet gezien want ook die zat vast gesnoerd in de stoel. Vliegtuig ging alle kanten op en viel af en toe een stuk naar beneden, maar het is allemaal goed gegaan. Na die vlucht ben ik niet snel meer onder de indruk.
en het was nogal bevriezen hoog in de lucht!