Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb geen honden, maar wel dieren waar ik hoe dan ook zelf verantwoordelijk voor ben. Ook voor dit soort zaken: als ik mij niet goed heb ingelezen, is het mijn schuld. Niet die van de douane, niet die van het land en al helemaal niet de fout van mijn dierenarts (die kan onmogelijk alle regels ook nog in de gaten houden in andere landen, dat is aan de eigenaar).
Yamcha schreef:Ik neem onze honden ook steeds mee naar Oostenrijk. Wat is daar het probleem van? Zolang de dieren er geen last van hebben? Ze hebben er wél een hoop plezier van en ik word nooit erg blij van pensions.

Meteen uitgestrekt op bed gaan liggen
Thuis mag dat allemaal niet, dus vakantie is bij ons echt wel voor zowel hond als baas.
Achja ieder zijn vakantie toch ? [***] schreef:De da heeft net no gekeken toen we hem belde maar hij kon het nergens vinden, ik hoopwel dat we de kosten vergoed krijgen, want dat is echt belachelijk 730 voor 1 macht, we haddrn zelfx een pil bij ons maar die mochten we niet geven, gewoon uitbuiting. Op internet stond ook overal max 10 we hadden alles gewoon goed geregeld